Sidste arbejdsdag.

I dag har jeg været på arbejde på min gamle arbejdsplads for sidste gang. Det er en underlig fornemmelse, det er jo ligesom en lang periode af mit liv jeg har "lagt" der. Heldigvis får jeg masser af samarbejde med mine tidligere kolleger fremover, der er mange af dem - både lægesekretærer og læger, som jeg vil komme til at savne. De havde købt nogle fine Pilgrim smykker til mig i afskedsgave, dem er jeg rigtig, rigtig glad for.

Nu venter så en masse nye udfordringer, som jeg glæder mig rigtig meget til at tage fat på.

Så fik jeg et ring fra Claus, han har fået mulighed for at komme hjem et par dage, så han kommer hjem en gang i nat. Han skal til koncert i København, og kommer direkte til Esbjerg, hvor han sandsynligvis bliver til lørdag. Det bliver rigtig dejligt at se ham igen, selvom det kun er godt 2 uger siden han rejste hjem til Århus.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......