Ingen internetforbindelse

De sidste dage har mit internet kørt ad h... til. Det er virkelig irriterende når systemet er nede, så finder man ud af, at man faktisk er afhængig af det. I dag er det gået lidt bedre, jeg har kunnet komme på sådan lidt on and off, - nok til at jeg kunne bruge lidt penge hos Iben. Hun har haft udsalg i dag, og jeg synes jeg har fået bestilt nogen gode sager, så det bliver spændende at få pakken en gang i næste uge.

Jeg har fået scrappet lidt i dag, så nu venter jeg på dagslys - og gerne solskin - så jeg kan få fotograferet LO'erne og få dem up-loadet.

Ellers er dagen gået med de sædvanlige week-end gøremål; rengøring, vasketøj osv. og en dejlig lang travetur i skoven med Cæsar.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......