Dejligt med en fridag

Uh, det er dejligt med en fridag efter 8 arbejdsdage i træk. Først 2 dage på min tidligere arbejdsplads, så 3 dagvagter, week-end vagt og en aftenvagt, så i dag har jeg haft brug for at sove lææænge.

Jeg er lige kommet hjem efter en indkøbstur i Bilka, og kaffen er sat over. Jeg har planlagt, at jeg skal igang med skitsekonkurrencen på Scrapbbok Fun's blog. Det er virkelig udfordrende for mig at scrappe efter skitser, jeg synes faktisk det er lidt svært at være fastlåst mht. hvordan LO'et skal sættes op. Normalt er det sådan, at når jeg starter på et LO, så aner jeg ikke hvor jeg ender, og mine planer ændrer sig mange gange undervejs. Men det er sjovt at se, hvor forskellige LO'er der kommer ud af det ved en skitsekonkurrence.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......