Pink zig-zag bånd

Nu er vi hjemme igen efter 3 dage i sommerhuset. Vejret har været en blandet oplevelse, det har både været sommer og efterår. Ind i mellem har det regnet og rusket temmelig meget, men det har jo den fordel, at man kan sidde og hygge sig med scrapperiet uden at have dårlig samvittighed over, at man egentlig burde være ude og få noget frisk luft.

Lige meget hvor godt jeg synes jeg pakker mine scrapsager inden jeg tager afsted, så mangler jeg altid et eller andet. Denne gang var det noget pink zig-zag bånd. Hvad gør man så...? Man smutter ind til "lysdamen" i Vorupør og ser om ikke hun skulle have noget. Hun har godt nok et stort udvalg i bånd, - også zig-zag bånd, men desværre var det udsolgt i pink.

I begyndelsen af min "scrap-karriere" var jeg rigtig tit inde hos hende for at købe bånd. I starten måbede hun noget, når jeg kom anstigende hen til kassen med flere ruller bånd og sagde: Jeg vil gerne bede om 1 meter fra hver af de her ruller, og 2 meter fra hver af de her ruller. På et tidspunkt sagde hun til mig: Du køber godt nok meget bånd..... hvad bruger du det egentlig til? Jeg opgav at forklare hende, hvad scrapbooking er, for der stod tyskere i hobetal bag mig, som gerne ville betale for de varer de havde samlet sammen.
Jeg har siden hen forklaret hende, at jeg bruger det til scrapbooking, men det ser ikke ud til, at det siger hende så meget. - Forstå det hvem der kan....... : -)

- Og hvorfor så lige pink zig-zag bånd ?? Jeg havde givet mig selv den udfordring i denne week-end, at jeg så vidt muligt kun måtte bruge materiale fra "gamle" månedspakker, derfor "røg jeg ud i noget pink noget". Det er ikke så tit jeg kommer over i den farveskala, så jeg har ikke ret meget embellishment i de farver.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......