De første 3 dage som skadestuesekretær

Så er de første 3 dage gået i min nye stilling som skadestuesekretær. Det har været 3 hårde dage, men også kanon-spændende dage, så jeg har været totalt bombet i hovedet til fyraften. Det er meget afvekslende arbejde med alt fra lille Peter der kommer ind og har klemt sine fingre i en dør - over spiritusprøver, arbejdsskader, hjertestop - til multitraumer osv. Jeg har en god mavefornemmelse af jobbet, så jeg tror det er et sted jeg bliver glad for at være. Så må vi se hvordan det kommer til at gå med de skiftende vagter.

Igår fik jeg hentet pakken fra Iben (posten har - sjovt nok - en mærkelig mani med at komme med mine pakker, når jeg ikke er hjemme...:-/) med de udsalgsvarer jeg bestilte hos hende. Det var som ventet nogen gode sager jeg fik. Det er nu ikke fordi det er blevet til noget særligt med scrapperiet i denne uge, mit hoved har været fyldt op af det nye job.

Idag kom min tidligere ledende overlæge med en flot krukke med det fineste oliventræ til mig, vedhæftet en rigtig dejlig farvel-hilsen, ja jeg må da indrømme, at jeg blev helt rørt, - specielt over hilsenen.

Nu venter så den første week-end-vagt, det bliver nok hårdt, men jeg glæder mig også til at prøve at arbejde på den måde. Til gengæld har jeg så fri nogen hverdage i næste uge, det er jo også rart.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......