Brev fra Kap Verde

YEEEHAA....... Jeg har fået det første brev fra min sponsordatter på Kap Verde.
Det er STORT at få det ...... Tro mig......

Man bliver bare så glad, når man fornemmer familiens taknemmelighed for den hjælp man yder dem, og det betyder jo ikke det store for os, at undvære 185,- kr i måneden. Det er hendes mor, der har skrevet brevet, hun har ikke gået i skole længe nok til at hun selv kan skrive et brev, men hun sender en fin tegning med.
Jeg fik billedet og oplysninger om hende i starten af marts, og lavede faktisk LO'et med det samme, men jeg ville ikke uploade det før jeg havde hørt fra hende. Jeg tror jeg ville være sikker på, at der nu også ER er barn i den anden ende af forbindelsen : - )

Jeg har planer om at lave dobbelt af de LO'er jeg laver om hende, og så lave et album til hende, og tage ned og give hende det, når sponsoratet en gang stopper (når hun er ca. 18 år). Men nu må vi se om det bliver til noget.

Kommentarer

Hej Kirsten!
Det er et rigtig dejligt og flot LO du har lavet, og det bliver forhåbentlig nogle dejlige miner også. Og, dejlig blog i det helet taget ;-)

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......