Det bliver til for lidt....

Det bliver til for lidt med scrapperiet i de her dage. Jeg har ikke rigtig lyst til at sidde indendørs og klippe-klistre i det her fine vejr. På arbejdet koger vi dagen lang, så man er ret så dvask når man når til fyraften, men det er jo næsten ligemeget hvordan vejret er, vi brokker os næsten altid over det, - sådan er mennesket...
Det eneste jeg har mandet mig op til, hvad scrap angår, er at lave nogen bogstaver på Big Shot'ten.

I morgen starter der endnu en ny kollega hos os, - så har jeg 2 nye i oplæring, det er ret hårdt. Pludselig skal man til at tænke over, hvorfor man gør de ting man gør, man har jo været vant til at gøre tingene på rygraden, men jeg er sikker på, at det er sundt. Man bliver afbrudt i tide og utide af en million-milliard mere eller mindre relevante spørgsmål, og så er det, at man skal passe på med ikke at blive irriteret. Det er virkelig noget jeg skal tænke over, specielt nu, hvor tiden nærmer sig, hvor jeg selv har 1. arbejdsdag i en ny afdeling. På onsdag er det min tur til at stille en million-milliard (hmmm.... helt sikkert relevante) spørgsmål.
Nu vil jeg sætte mig over til scrappebordet og se om jeg kan komme lidt videre på endnu et halv-færdigt LO, som jeg begyndte på til Scrap-amok i Grindsted.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......