Hjemme igen

Uh, der er godt nok sket meget rundt omkring på de forskellige blogs, bare fordi man "tillader" sig at være væk nogle dage :-)

Vi kom hjem i aftes, og det er jo et kæmpe arbejde at blive opdateret på de blogs og fora man følger. Ja, og så SKAL jeg altså se "Vild med dans", så der var ikke tid til at skrive lidt her på bloggen før nu.

Vi startede i mandags med at køre til Århus for at besøge Claus. Vi havde dagen for os selv, han var jo til forelæsninger, og vi tog en hyggelig bytur i Århus. Vejen faldt "helt tilfældigt" også forbi Panduro, og det kom da også til at koste lidt :-/

Vi tilbragte nogle timer i Den Gamle By. Det er mærkeligt, jeg har været der for mange år siden, og dengang følte jeg, at den var MEGET større.
Bagefter gik vi en dejlig tur i botanisk Have, som ligger lige ved siden af. Hvor er det et dejligt sted, et smukt, roligt åndehul midt i storbyen :-)

Derefter kørte vi ud til Claus, hvor vi handlede og lavede mad sammen og havde en hyggelig aften. Han kommer hjem på et par dages efterårsferie i næste uge, - det glæder jeg mig meget til.

Vi tog en enkelt overnatning og fortsatte til Randers Regnskov dagen efter. Vi havde nok forventet, at den var større, i hvert fald syntes vi, at den var "hurtigt overstået". Bagefter fortsatte vi op i sommerhuset, hvor vi var til i går. Ud over et familiebesøg på Mors og lidt nabohygge, var det ren og skær afslapning.

Scraptasken er ALTID med, når jeg tager i sommerhus. Denne gang var det nemt, for den var ikke en gang pakket ud efter Convention :-)

Dette LO begyndte jeg på til Convention, men som sædvanlig nåede jeg ikke en gang at blive færdig med et enkelt LO. Det blev jeg så til gengæld oppe i sommerhuset.

Papiret er fra Cloud 9 og er købt hos Charlotte fra ScrapbookFun. Det er bare en super serie, hvis man er hundefan (eller kattefan, for den findes også til katte).

Billedet er taget en dejlig aften i klitterne i Vorupør, hvor vi sidder og nyder solnedgangen.




Den 26. september 2007 fortalte jeg om, hvordan vi jagtede den gamle hjuldamper Hjejlen. Her har jeg scrappet et par af billederne. Den vækker minder fra dengang vi var på skoleudflugt på Himmelbjerget. Så vidt jeg husker var vi der 2 - 3 gange. Hver gang sejlede vi med Hjejlen (verdens ældste kulfyrede hjuldamper) fra Silkeborg til Himmelbjerget og retur. Hun sejler ikke så tit længere, det er jo ved at være en "ældre dame" fra 1861, så hun skal skånes lidt.

Papiret jeg har brugt er fra Prima, Eire-serien.











Resten af eftermiddagen kommer nok til at gå med en indkøbstur i Bilka, vasketøj, afrimning af den ene fryser og så skulle vi også gerne nå at ordne bedene ude foran. Nu må vi se om planen holder :-)

Kommentarer

Majer sagde…
Det lyder da til at have været en hyggelig uge I har haft :-)

Fine Lo's i nogle dejlige dæmpet farver. Overskriften "Silkeborg" er rigtig flot.
Ih..lyder som en rigtig dejlig tur med lidt af alting ;-)
Rigtig smukke LO´s du har lavet, i noget enormt flot papir!!

PS:
Du er hermed blevet tagget og reglerne er som følger:
Link til den, som har tagget dig.
Fortæl 7 sandheder om dig, lidt forskelligt og lidt rart!
Giv udfordringen videre til 7 personer i slutningen af blogindlægget.
Læg en kommentar i deres blog, for at sige, at de er blevet udfordret.
En lille udfordring, bare for sjov ;-)
Dorit sagde…
Sikke nogle dejlige fridage I har haft med rare oplevelser af forskellig art, lige noget man trænger til en gang imellem.
Og du har allerede fået begyndt på det nyindkøbte hundepapir. Øj, jeg er rigtig imponeret af den hund, han kender vist sit værd og stjæler helt billedet.
Ja, man er da virkelig ramt af scrappevirus, når man ligger og kører rundt for at fotografere et emne fra den rigtige vinkel !! Men det kan jo ikke være anderledes.
Har selv været på lejrskole på en ø i Julsø (Møgelø), så kan godt huske Silkeborg og spec. Tollundmanden og hans skægstubbe. Rigtig pæne bogstaver du har lavet, er de stanset ud på en eller anden maskine ?
Kirsten sagde…
Nope, Dorit, de er skam håndlavede.
Først har jeg klippet dem ud og sværtet kanterne. Derefter har jeg mattet dem på mørkerødt karton og klippet dem ud en gang til og atter sværtet kanterne. Det tog 100 år og en madpakke, men skidt med det...:-)
HI-HI, selvgjort er velgjort... :-)
Pia sagde…
Lyder som en rigtig dejlig tur.De er sååå´ååå flotte de lo'er, rigtig lækre farver og papir der lige passer til billederne.
God weekend
Anne Bente sagde…
det lyder til i har hygget.

sååå flotte loer som altid:)

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......