Jeg er blevet "Tagged"

Jette/Ma11edina har været så "sød" hmm.... :-) at tagge mig. Det går ud på, at jeg skal fortælle 7 ting om mig selv, og derefter tagge 7 andre scrappere og lægge besked blandt kommentarerne på deres blog.

1) Jeg er ufattelig dårlig til at bage, så her i huset er det Bernd der står for den slags.

2) Jeg drømmer om at få mulighed for at åbne min egen scrapbutik her i Esbjerg.

3) Jeg har ikke noget kørekort pga. problemer med øjnene.

4) Jeg ELSKER at rejse.

5) Jeg er hunde-fan, med KÆMPESTORT H.

6) Jeg hader at gøre rent, men gør det alligevel.

7) Mit yndlingsslik er "Skolekridt".

Håber jeg har fortalt Jer noget, som I ikke vidste :-)


Så skal jeg "tagge" 7 andre, og det bliver Majer, LaChris/Christina, PiaBau, SussyQ, Fru Maansen, Sofie, Cowgirl

Hold da helt op, hvor har det drillet med at lave de her links... :-) :-) :-)

Kommentarer

Hihi...godt du leger med. Ja, det er noget af en smøre at linke til ;-D
Dorit sagde…
Jeg kan nemt nikke genkendende til nogle af disse punkter, spec. nr. 4 og 7, nr. 1 og 6 vil jeg lige mixe: jeg er ufattelig dårlig til at gøre rent, derfor er det som regel Henning, der må gøre det !

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......