Jeg overlevede :-)

Jeg overlevede mine 2 første nattevagter på Skadestuen. Der er heldigvis rigeligt at lave, når man er alene om at "passe" både Akut Kirurgisk Modtagelse, Børneafdelingen, Skadestuen og tage imod patienter til Lægevagten, så man når slet ikke at "få kriser", hvor man bare har lyst til at sove.
Vi har et tæt samarbejde med politiet, de patruljerer en del i området omkring sygehuset, Politigården ligger meget tæt på, og de er så fantastisk søde at komme med lune rundstykker til os til kl. 06.00. Det er dejligt at (næsten) slutte vagten over en kop kaffe og et rundstykke, og lige få snakket natten igennem.

Det er nu ellers ikke gået for godt med at sove om dagen, det skal jeg vist liiige vænne mig til.
Det har ikke gjort det bedre, at vi har haft en masse ringeri fra Politi, vagtfirma, Falck osv, her til morgen. Der har nemlig været indbrud i den daginstitution Bernd er leder for, så han har været afsted for at sørge for afdækning af knuste ruder, oprydning/rengøring osv. så der ikke lå glasskår når børnene begyndte at komme. Alarmen var jo gået i gang, så der har ikke været tid til at stjæle noget, men der var lavet en masse ravage alligevel.

Nu venter så en helt almindelig dagvagt i morgen, og så er det WEEK-END.......

Kommentarer

Charlotte Ravn sagde…
Weeeee så fandt jeg din blog Kirsten :)du bliver straks føjet til bloglines listen over blogs jeg følger! Sikke mange flotte layouts du har lavet!

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......