Uganda #3

Jeg synes det er på tide at få lidt varme med et par sider mere fra Uganda albummet.

I think time has come to show a couple of pages from the Uganda album.


Den første tur de var på, var en sejltur på Victoria søen. De hyrede en lokal fisker til at sejle ud og vise dem lidt af området.

The first daytrip they did during their stay in Uganda was a little trip ny boat on the Lake Victoria.


De kom forbi nogle drenge, som hyggede sig og var ude at bade. De kom også forbi en del fiskerbyer.

They passed some boys having fun swimming in the lake.

Det er stort set ikke blevet til noget scrap i denne uge, jeg har ligget med influenza fra søndag til torsdag, og det har naturligvis taget al min energi. Det kribler i mig for at komme i gang med PL uge 3, og jeg har en DT-opgave der også skal være færdig, så der skulle gerne findes tid til lidt kreative udfoldelser her i weekenden. Der kommer jo også VM finale i håndbold, MGP og vi får gæster til middag i morgen aften, så det bliver en travl, men god weekend.

This week I struggled with the flu, so I hardly had the energy to scrap. I really have to find some time for my PL week 3 and a DT deadline this weekend.

I ønskes en rigtig god weekend.
I wish you a happy weekend.

Knus Kirsten
Hugs Kirsten

Kommentarer

Annette / aka sagde…
Det er nogle rigtig flotte sider du igen viser i dag. Dejlige billeder og så flot papir, der lige passer til.

Pas lige på med at tro, at du kan alting ovenpå en influenza. Den type vi har haft her i huset, er ikke til at komme af med igen, og vi hoster og nyser bare vinden blæser forkert på os....
Men dejligt at have alle de scrapopgaver foran en - bare energien er der.
God fornøejlse med alt det du skal nå....
Knus.
Charlotte sagde…
Lækre Ugandasider. Og dejligt at du sender lidt varme via din blog. Så flotte billeder du har fået derfra, som du skal scrappe. :)
Her hoster ungerne som tossede - den ene blev syg sidste uge - den anden i denne uge. Fredag blev jeg "ramt" af forkølelse og føler mig bare totalt slatten....Øv.
Håber du er helt oven på igen. Det lyder i hvert fald til at du skal have en dejlig weekend! :)
Karina Beck sagde…
Flotte sider i lækre farver. Jeg får virkelig lyst til at rejse..
God weekend.
Dorit sagde…
Hvor ser det bare ud som et fantastisk ophold de har haft og godt de også kom ud og så sig lidt omkring i en helt anderledes verden.
Her er H ved at forkøle sig, var ellers inviteret til spisning hos min mutti, men det er der ikke energi til :-((( - håber ik' han skal være syg hele ugen, da vi har ferie :-D :-O ;-))
Jeg er ved at lægge sidste hånd på uge 2, syns det er svært at finde tid, når der også skal scrappes LO'er :-/
God bedring !

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......