Det blev til en 2. plads

I dag blev Scrapbook Fun's skitsekonkurrence for juli måned afgjort. Jeg fik en 2. plads.
Her er mit bidrag til konkurrencen.

Idag fandt jeg ud af, at Dorit har overtaget endnu en af "mine" læger. Ikke nok med at hun er så heldig at Niels T. for noget tid siden startede på Organkirurgisk afdeling på Svendborg sygehus, nu er Thomas K. sørme også startet derovre. Det er lidt sjovt, at vi sådan "arver" læger fra hinanden. Thomas er konsulent hos os i denne uge, og han så ret sjov ud i hovedet, da jeg sendte en hilsen med til Dorit, men han så endnu sjovere ud i hovedet da han hørte hvor vi kender hinanden fra: "Scrappa-hvaffor-noget". Han fattede - som så mange andre - heller ikke en meter af hvad scrapbooking er for noget :-)

Kommentarer

Dorit sagde…
Tillykke med 2. pladsen, det er også kanonflot det LO du har fået lavet. Billedet er lige til scrap, og bogstaverne er flotte. Jeg har også det karton, kan ikke lige huske fabrikatet.. Jeg har taget fri i morgen og så kommer Marianne og Jeanette og gæt hvad vi skal ? De kommer kl. ca. 10 og så begynder vi med kaffe og rundstykke, så ....., frokost og jeg har bagt brownies til kaffen. Det blir hygligt. Heidi er i Nice og Cannes, så hun bliver snydt denne gang.
Jeg synes jeg har så meget jeg skal have scrappet, at jeg ikke har tid til at lave noget til konkurrencer, men det kunne da godt være man skulle prøve.
Det blir da spændende at få Thomas K. tilbage, mon han siger noget om scrap, hi-hi ? Og Niels T., ja jeg turde ikke lade mig operere af ham ! Han kløjs altid over vores lidt høje dørtrin, og på vej ud af døren igen går det ikke meget bedre, så der må være noget med motorikken !! Han er vist for tiden på vandretur i nogle bjerge et sted i alperne med sin søn, rigtig mandetur.
Mange hilsner Dorit

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......