Hængepartier

Så fik jeg begyndt at fotografere feriens layouter. Desværre stod det ned i stænger udenfor, så det var ret mørkt i vejret, og det blev kun til 2 stk. Resten må vente til en anden dag.
Dette LO har været lææææænge undervejs. Jeg har haft billederne med på convention i oktober 2006 og marts 2007, de har været med til scraparrangement hos Sabina i Skive, til fredags-scrap hos Iben, da der var messe i Viborg i september og til Scrap-amok hos Scrapbook Fun her i foråret. Hver gang er jeg kommet hjem uden et LO med dem. Mens vi var på ferie bestemt jeg mig for, at jeg ville starte med at scrappe lige præcis dem, og der var ikke noget der hed at give op denne gang. Jeg gav mig selv den udfordring, at der IKKE måtte være blomster på LO'et, uha det var svært, jeg eeelsker blomster på mine LO'er.
Det er så det næste LO jeg lavede færdigt. Jeg har haft det liggende halvfærdigt i månedsvis. Billederne er fra Jesperhus Blomsterpark og er taget sidste sommer.
Det var skønt at få de hængepartier ud af verden.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......