Første arbejdsdag efter ferien

I dag var første arbejdsdag efter 2 ugers ferie, så det var noget af en brat opvågning med "fuld fart frem" at komme igang igen. Det var ellers så dejligt at gå og tulle rundt i laveste gear oppe i sommerhuset, - det tror jeg egentlig godt jeg kunne vænne mig til :-)

Det var dejligt med freden og roen, det var lige det vi havde brug for i år. Jeg elsker at sidde i klitterne og nyde solnedgangen, og at hygge bagefter i havestuen, kun oplyst af levende lys.

Men det blev da også til familiebesøg på Mors, strandfest i Vorupør og besøg af Jannie, som var hos os nogle dage. Det er altid super hyggeligt at have besøg af hende.

Jeg fik scrappet en del, man tager vel ikke i sommerhus i 2 uger uden at have en godt pakket scraptaske med?! Bl.a. fik jeg gjort 2 LO'er færdige, som jeg var kørt totalt fast i, så det var dejligt. Nu skal jeg bare have dem fotograferet, så de kan blive up-loadet herinde.

Nu er vi så tilbage i hverdagen, og det er vel egentlig også godt ........

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......