Det var så den week-end

Ja, så er den week-end allerede gået. Den startede jo med Jannie's fødselsdag og har så ellers budt på vasketøj, rengøring og indkøb. I dag - søndag - var vi forbi hos Jannie i hendes nye lejlighed. Hun har købt et stort klædeskab, som vi hjalp med at samle. Sidste etape af Touren skulle også følges, ærgerligt at det gik som det gjorde med Michael Rasmussen, - det tegnede ellers lige så godt.
- Og så var det i denne week-end, at Claus tog tilbage til Århus efter sin ferie. Jeg bliver altid lidt trist når han rejser af, jeg ved jo at der går lang tid før vi ses igen...... Nu venter næste studieår, arbejde, venner og band, og det er jo godt for ham.......
På arbejde venter en ny uge, hvor 2 kolleger er på ferie, så jeg kan allerede nu sige, at der bliver drøn på, og onsdag starter der en ny kollega, som jeg skal lære op, så den kommende uge bliver hektisk.
I dag slutter afstemningen i Scrapbook Fun's skitsekonkurrence. Det bliver spændende at se hvem der vinder. Det ville være dejligt at vinde, men jeg kan jo se, at konkurrencen er benhård, det er nogen rigtig flotte bidrag alle sammen, men vi må vente til på tirsdag med af få resultatet.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......