SWAT - Min fine kjole/My beautiful dress

Lige en kort post med endnu et julelayout med billeder af Nicoline. Jeg har brugt marts-skitsen fra Sketches With A Twist, som nu er klar ovre på bloggen.

A short post presenting another Christmas layout with photos of Nicoline. I used the March sketch from Sketches With A Twist.

Nicoline var bare så fin i sin røde julekjole. Hun var vældig optaget af julepynten, og vi havde skiftet den nederste pynt ud med noget, som hun gerne måtte røre ved, uden at komme galt af sted.

Nicoline was so beautiful in her red Christmas dress. She was very interested in the Christmas decorations, and we had placed some ornaments which she was allowed to touch without getting hurt on the lower part of the tree.

Her er så SWAT skitsen og tvisten for marts:
The March sketch and twist:

This Months TWIST
 is to use WASHI on your layout
Tvisten denne måned er at bruge Washi på layoutet 

Knus Kirsten
Hugs Kirsten

Kommentarer

Margit sagde…
Super sødt LO med Nicoline...
Hvor bliver hun stor.
Dejlige billeder af hende med den fine julekjole.
Og en rigtig lækker skitse...
Den kunne jeg tænke mig at prøve, hvis jeg snart får lavet et "rigtigt" LO igen...!!
Anne Thormose sagde…
Lækker skitse, og et skønt julelayout.

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......