Dejlige Alsace

For nogle dage siden - en af de dage hvor det var helt efterårsagtigt vejr - lavede jeg dette layout fra vores dejlige ferie i Alsace i 2008. Det var skønt at sidde og mindes det dejlige, behagelige klima der er i Frankrig, alt imens det blæste godt udenfor.

Jeg har brugt 1. juli skitsen ovre fra Crafty Sketches, så layoutet er med mere white space end normalt, da jeg har fulgt skitsen temmelig stramt. Jeg fik brugt lidt fra en gammel papirblok fra K&Company, som jeg købte på første Scrap i det Jyske i Ejsing. Nu hvor der lander en super pakke fra Nook på min adresse hver måned, er det bare så lækkert at få brugt lidt af alt det gamle papir ind i mellem.

Blomsterne og de små bogstavsticker er fra en tidligere månedspakke fra Tidbitz In Time.

Her har vi så 1. juli skitsen fra Crafty Sketches
Hvis der er nogen der har lyst til at lege med, så skal layoutet uploades seneste 31. juli.

I går tog vi op i sommerhuset og i dag har vi fået lavet lidt småting, nu er der nogle ting der skal tørre grundigt før vi kan komme videre, så i morgen holder vi fri og har inviteret gæster til lidt god mad. Ellers glæder jeg mig bare til at holde lidt ferie, i første omgang er det kun en uge, men der er lige lidt til endnu. Til gengæld venter der så 2 uger i september.... SKØØØNT!!

Fortsat god weekend :-D

Kommentarer

Pia sagde…
super flot layout, løkre detaljer og fine farver, ser godt ud med bogstavner lidt på sned
du må have en dejlig weekend, her har der godt nok været uvejr, torden, lyn, blæst og massevis af regn, godt vi ikke er på camping lige for tiden
Karina Beck sagde…
Det er et flot rejse layout. Flotte farver.
Den skitse kunne jeg da godt finde på at prøve.
Her i Rødovre har vi lige haft skybrud og jeg har brugt 4 timer på at søbe vand op i kælderen! ; (
Dorthe sagde…
Lækkert LO igen. Hvor ser der bare superhyggeligt ud i Alsace... lige til Vin og baguette - hehe. Det var da Nook du sagde din månedspakke hed - jeg må hellere kigge der forbi ... De små bogstaver du har brugt på dette LO er jeg VILD med! Har du/I (Esbjergscrappere) nu husket at sætte kryds i kalenderen den 3. sept. ? :o) Knus fra Pips
Annette / aka sagde…
Flotte billeder og flot som papirerne matcher i farverne. Det er flot sat op og smart med de bogstaver der falder nedad.
Sjovt med hjertebanner.
God ferie....og hyg jer.
Margit sagde…
Øj, øj... et super flot Alsace-LO. Jamen det er også et herligt sted at tilbringe nogle dage... så kan godt forstå du nød at sende tankerne på "flugt" under processen. Vild med den måde du har skrevet FRANKRIG på.... ;o)
Mange lækre detaljer.
God søndag.
Wawww for et super flot LO. Elsker dine lækre detaljer med hjertene, sommerfuglen, bogstaverne og alt det andet. Flot opsætning. God søndag!!!
Dorit sagde…
Øj, hvor har du fornyet dig, der kommer noget godt ud af at bruge skitser ! Må altså snart tage mig sammen til at prøve det !
Det ser fedt ud med kanten og kort-hjerterne, super at det ikke altid "bare" er spidsflagsbannere ! Ja, der er dejligt dernede og mange fotogene emner..
Nyd ferien, jeg drager på job igen i morgen, glæder mig slet ik' :-((
Charlotte sagde…
Sikke et skønt LO - nu glæder jeg mig bare endnu mere til at rejse til Spanien om 2 uger! :0)
Jeg har også den papirpakke og får da brugt lidt af den her og der.
Flotte små detaljer du har på - jeg kan jo så godt li brugen af mist og punchinella, det giver en super fed effekt.
Har netop "overlevet" Roskilde Festival med noget blandet vejr - men igen en fantastisk oplevelse, som alle de andre år.
God ferie.

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......