Afsløring.......

Jeg er glad for at jeg endelig kan afsløre, at jeg er blevet inviteret til at designe for Sassy Lil Sketches fra 1. august og 6 måneder frem :-D :-D

Man kan finde masser af inspiration på Sassy Lil Sketches og så er deres skitser super lækre at arbejde med. Der er både skitser til layout-scrapperne og kortfolket (der sidder er en knap næsten oppe i højre hjørne, som linker over til kort-delen).

Selvom jeg først er en "Sassy girl" fra 1. august synes jeg lige jeg vil fortælle, at hvis I deltager i skitseudfordringerne derovre, kan i være heldige at vinde et kit fra Tally Scrappers

- og det er da ikke så ringe endda ;-D

Så er de første feriedage gået, og kors i hytten hvor har vi haft meget regnvejr mens vi var oppe i sommerhuset. Vi er nu hjemme igen, da vi ikke kunne komme videre med køkkenet. Firmaet der skulle levere den nye køkken-bordplade havde leveret den 6 cm for kort *ggrrrr.....*, så der kommer en ny med de rigtige mål på et tidspunkt.

Det startede ellers i lørdags med en rigtig dejlig dag på Mors hos familie, men dagen endte lidt træls. Kort efter vi var kommet ud i sommerhuset blev Cæsar dårlig med vejtrækningsbesvær, og han forsøgte at kaste op igen og igen. Nu er han jo en ældre herre, så vi gjorde os jo vores tanker, og da det havde stået på i ca. 3 timer ringede vi til Dyrlægevagten, som bad os komme forbi. Han mente at det kunne være kennelhoste eller en grannål der havde sat sig fast i luftvejene, så vi fik en antibiotikakur med hjem og lidt smertestillende. Det hjalp nu ikke det helt store, men vi besluttede os for at se tiden an en dags tid endnu.
MEN... mandag begyndte Cæsar at nyse og fnyse kraftige og var lige ved at kløjs i det, og PLUDSELIG kunne vi se at noget var på vej ud af det ene næsebor. Han fik fnyst og prustet så meget, at vi kunne få fat i den stump der var på vej ud, og trak så stille og roligt et 25 cm - ja det ER altså rigtigt - langt græsstrå ud af hans ene næsebor.... PYHA... så er det man tænker hvordan hulan det er kommet der ind.

Heldigvis er alt godt igen, vi er hjemme igen, i dag skinner solen og i morgen kommer Claus hjem fra København et par dage :-D

Kommentarer

Annette / aka sagde…
Sikke da en Cæsar-historie. Puha...Stakkels hund.

Tillykke med endnu et designerjob. Du er da utrolig. Men det er jo fuldt fortjent.

Fortsat god ferie - trods vejret.
Margit sagde…
Totalt velfortjent! Du er bare SÅ dygtig... så til lykke med det nye job.
Godt I fik Cæsar på Højkant igen... utroligt hvordan han har fået lavet det "nummer"...
Nyd nu ferien... her har vi haft sol i dag ;o). Håber der er lidt tilbage til jer ;o)
Karina Beck sagde…
Det lyder ikke rart for cæsar!!!!!

Stort tillykke med DT jobbet. Jeg er vild med deres skitser, jeg har faktisk lige printet lidt ud, som jeg skal have med på ferie ; ) Jeg vil se frem til, hvad du får lavet til dem.
Hvor mange DT jobs har du egentlig for øjeblikket? Du har et fuldtidsjob ved siden af ikke? ; ) : )
Dorthe sagde…
Nåååårh den stakkels hund! Godt den selv ku få "skidtet" delvist ud :o)
Tillykke med Desiner-tjansen ... jeg siger som de andre ... den er fuldt fortjent.
Med hensyn til Samsø-tur ... så afventer jeg svar fra Gitte - og så skulle det endelige "program" gerne komme rundt til Jer.
Knus herfra.
Dorit sagde…
Tillykke med begge dele, design-jobbet og at Cæsar overvandt sin sygdom !!
Stort tillykke med endnu en DT job... er helt sikker på at det igen bliver skønne sager fra din hånd.
Godt at hunden nu er fisk igen... stakkels hund!!!
Ha' en god weekend!!!
Annita sagde…
Hej Kirsten

STORT TIllykke med endnu et designer job. ABSOLUT fortjent !glæder mig til at følge dig, nu er skal jeg ind i "kampen" igen og skal igang med at scrappe igen. Har jo fået mig et lille nyt "scrappe-offer" og hun skal da ikke snydes for oceaner af scrapalbums :-)
Knus Annita

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......