3. december - MUUUUMS

Er det ikke skønt at det er fredag? Det bliver bare SÅ dejligt med et par fridage.

Idag har vi fået risengrød til aften. Risengrød er en af de ting jeg forbinder med Julen, men vi får det alligevel af og til i vinterhalvåret, - ganske enkelt for jeg ELSKER det. Den er varm, blød og lækker, UHM! Hvad har du fået til aften?

MUUMS

Jeg synes lige I skal se en super fed julemånedspakke - hvis I ikke allerede har set den. Den er fra Tidbitz In Time så hvis I er til vintage-jul så prøv at se her:

Er den ikke fed?

Jeg gad altså godt have de månedspakker, men jeg må nok hellere vente til jeg er færdig med mine Nook-pakker, tingene skal jo også bruges ;-D

Rigtig god Juleweekend :-D

Kommentarer

Karina Beck sagde…
Jeg eeelsker også risengrød! Men får det ikke så ofte. Jeg synes at det er svært at lave det uden at brænde det på...
Det kit er godt nok lækkert.
God weekend.
Dorit sagde…
Wauuuuw en fed månedspakke, der er godt nok flotte juleting i, bliver helt misundelig, men må vist holde mig i skindet...
Du fedter da godt nok ikke med kanel og smør på din grød, hi-hi. Jeg er ik' ret vild med grødmad, synes ikke det er ordentlig mad, og man bliver sulten efter noget der mætter rigtigt lidt efter, men ris ala mande kan jeg godt li' !!
Jeg har fået hamburgerryg og nogle stegte grøntsager + tortellini med ost, det var udmærket.
I morgen har jeg desværre noget som blev aflyst pga vejrliget :-( og derfor tror jeg lige jeg skal have julepyntet lidt. H. skal have lavet bilen til syn, så jeg får nok tid til min hobby også.
Kirsten sagde…
Altså Dorit, - der skal jo lidt til for kameraets skyld *G*
Annette / aka sagde…
Vildt flot månedspakke.....
Vi fik smørrebrød hjembragt fra et supermarked på hjemvejen fra Sjælland til Sønderjylland. Vi orkede lige netop selv at sætte det over på tallerkner, da vi kom hjem.
Når jeg skal forkæle min mand med en rigtig lækker middag skal vi have risengrød eller medisterpølse. Ja, man tror det er løgn.
Røde bøffer og den slags, får han jo rigeligt af i forbindelse med sit arbejde.
Ja, sådan er verden så uretfærdig !
Pia sagde…
super fed månedspakke men risengrøden er ikke min livret. Du må have en god weekend
Dorthe sagde…
Jeg er altså heller ikke misundelig på din Risengrød *GG* Jeg fik porretærte med bacon, jeg var nemlig selv hjemme, så jeg gad ikke lave noget vildt.
Den månedspakke er da for lækker, man må ikke lokke!!! NÅ! ... Håber I får en rigtig god dag med scrapperierne. :)
Hvor ser grøden lækker og indbydende ud...elsker det også :))
Total fed månedspakke, rigtig jul som jeg kan lide det! Der kan du helt sikkert få en masse skønne julelayouts ud af.
Rigtig god weekend :))

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......