En flittig pige....

Den første gang vi var til Scrap i Lunderskov lavede jeg dette layout med et par af de billeder jeg fik af Joselene. Familien bor i et lejet hus, og det er mit indtryk at standarden er helt normal for de familier der er tilknyttet centret på øen Santiago, men jeg er nu glad for at det ikke er mig der bor sådan.

Lige præcis i dag har jeg fået det engangskamera retur, som jeg sendte til familien for nogen måneder siden, jeg er bare spændt på at få billederne fremkaldt, så i morgen går turen ind til Photocare.



Jeg synes ikke at billederne egner sig til for mange "fiksfakserier", så jeg har valgt at lave LO'et ret enkelt.

I går var vi så igen til en omgang hyggelig Scrap i Lunderskov, så Charlotte - tak for et super initiativ.
Det var alt for nu, fortsat god aften :-D

Kommentarer

Charlotte sagde…
Ja, man skal prise sig lykkelig over det man har! Jeg synes det er spændende, at du "har en pige" fra den 3. verden. Og sikke en god ide at sende et engangskamera derned ... glæder mig til at høre mere om det.
Super fint layout, hvor du har fundet nogle farver der passer flot til billederne!
Er det nogle billeder familien
(eller centret) har sendt til dig?

Rigtig god onsdag til dig fra mig.
Dorit sagde…
Nå, Kirsten, nu skal du ikke være så sart, er det måske ikke moderne med rustikke vægge... Kan rigtig godt li' farverne, det blå og gule er flot sammen. Det ser også godt ud, at du enten har tegnet omkring bogstaverne eller mattet dem, kan ikke rigtig se det, men det fremhæver teksten fint.
Vi overvejer også at få et barn mere, hi-hi, ikke hjemmelavet men ude fra den fattige verden, skal bare lige finde ud af, hvilken organisation der er mest troværdig.
- Spændende hvad der er på det camera, håber de har kunnet hitte ud af at betjene det !
Pia sagde…
Et rigtig smukt layout
Margit sagde…
Flot og stilrent LO. Kan godt li' at du lader billederne "tale".
Anonym sagde…
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......