Sommerhurlumhej # 1

Jeg har meldt mig til Sommerhurlumhej på Scrapsisters, og her er mit første bidrag.

Jeg har brugt et billede af Cæsar, og lavet et LO som fortæller lidt om hvad JEG er sikker på han ville bestemme, hvis han kunne ;-D

Materialer: Papiret er fra BasicGrey serien Mellow og ellers er der kun brugt lidt guldkarton og glimmerlim til kronen, et stykke tape med kroner på og et lille journalingspot fra Scrapcat-julekalenderen.

Ordet "Konge" er standset ud på min gamle Xyron maskine, - jeg var så heldig at den funkede så lang tid det tog at udstandse ordet ;-D

Så blev det week-end, SKØØØNT, - Ud over at have lidt gæster, vil jeg prøve at få tid til at lave lidt flere hurlumhej-udfordringer.

Rigtig god week-end til Jer alle :-)

Kommentarer

Pia sagde…
super flot layout af kongen, lækre farver og flot tekst. Du må have en god weekend.
Karina Beck sagde…
Det er et flot layout af Cæsar. Dejlige farver og jeg kan rigtig godt lide teksten "hvis jeg var" Både måden det er klippet på og skriften. Hvordan har du lavet dem??
Anne Bente sagde…
wawwww total flot lo, og de farver passer så flot til.
Ragna sagde…
Hvor er det nogle lækre farver, og sjovt LO, den ide kunne jeg faktisk godt finde på at lifte :-)

Hilsen en, der også stadigvæk med jævne mellemrum tvinger sin xyron personal cutter i arbejde....
Dorit sagde…
Skønt LO med hundebassen !
Kan godt li' tekststrimlerne.
Hvad er det for nogle blomster i ve. hjørne af billedet, er det mon klippet ud fra et ark eller stanset på en eller anden maskine ?!
Thanni sagde…
Fedt LO!! - jeg kan rigtig godt li' både farver og den opsætning du har brugt..og teksten i strimler ser super ud :)
Tror næsten det må blive et lift :)
..og de bestemmelser kunne Cæsar sikkert blive enig med ret mange andre hunde om ;p

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......