Levende statue og Crafty Sketches....

Så er jeg igen dykket ned i de gamle London-billeder og har fundet ét af en levende statue på Portebello Road. Vi var på vej ud til Portebello Road market i Notting Hill, hvor vi mødte den grønne mand, som optrådte som levende statue. Som bekendt elsker vi at ose rundt på markeder når vi er ude at rejse, men vi skulle også lige tjekke om den blå dør (hvor Hugh Grant boede i filmen Notting Hill) fandtes i virkeligheden. Det gjorde den naturligvis ikke ;-D ;-D

Nu hvor vi er gået ind i november er det igen tid til en skitse fra Crafty Sketches, og mit DT-bidrag er et layout med billedet jeg tog af den grønne mand.

Skitsen er super nem at arbejde med og sammen med materialer fra Echo Park serien For The Record gik det som en leg med det her layout, som jeg er ganske blevet godt tilfreds med :-D

Jeg synes et par hjemmelavede filtstjerner passer godt til billedet af én der optræder.

I skal da også lige se skitsen, det er bestemt ikke sidste gang jeg bruger den skitse.

Vi fik et flot gavekort til en planteskole af nogle venner i indflytningsgave, så i går var vi på planteskolen og købe 3 løvtræer, vi valgte nogle der får de dejligste efterårsfarver, - de skal plantes nede bag i haven, så de lukker lidt af ned mod vores bagboer.
Vi går og hygger os i denne uge, får lavet en lille smule af alt det vi mangler, slapper af osv. - men i dag står den på tøjvask og rengøring ;-)

Kommentarer

Dorit sagde…
Eejj, hvor skuffende med den blå dør... det var ellers en god film, særlig ham særlingen Hugh boede sammen med, hvor var han crazy !
Superflot LO, tror ski jeg skal prøve den skitse, skal lige finde et billeder, der passer til, - jeg kunne måske bruge den guldmand, vi kom forbi i Siena !
Hvor er det dejligt I er kommet i orden og kan ta' en slapper !
Så skal adventsgaverne jo sendes på den nye adresse, hi-hi !
Super flot og farverig Lo... en skøn opsætning. Ja, man er sommetider i tvivl om det er levende mennesker. De er super dygtige til at stå.

God weekend!!!
Annette / aka sagde…
Superflot layout. Lækker farvekombination og flot, flot pynt. De der filthjerter er bare så fine hertil.
God fornøjelse med vasketøj mm. . og god weekend.

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......