Hvem skulle have troet....?

Hvem havde troet at jeg skulle begive mig ud i at lave et kort ???? Jeg er ikke kortpige, så hvis ikke det havde været fordi workouten ovre på ScrapFIT i denne måned går ud på at lave enten et julekort eller juletag, så havde jeg ikke fået det lavet ;-D

Workout #55 er ganske enkel og går som sagt denne gang ud på at man skal lave enten et julekort eller juletag.

Her komme så mit livs første kort (og det er ikke en gang løgn ;-D )

Til en afveksling har jeg brugt papir fra Nook (sidste års december pakke).

Denne gang kan man vinde en lækker præmier Burlap and Buttercups


Det er deres september kit de har været så søde at donere.

Er det ikke lækre sager?

Prøv at kigge over på ScrapFIT bloggen og se de flotte ting designteamet har lavet.

I weekenden var vi oppe i sommerhuset og fik sat Ivarplank på nordvæggen, det er rigtig dejligt at det nu kan "vinges af" på to-do listen. Nu fortsætter vi så med at lave lidt herhjemme. I dag er emhætten blevet sluttet til og vi (læs: B :-D - jeg er kun håndlanger) er i gang med at sætte sort/hvid ternede mosaikfliser op over køkkenbordet, jeg skal lige love for at det pynter. Så må vi se hvad resten af ferien kommer til at gå med, men der skal også slappes lidt af :-)

Kommentarer

Karina Beck sagde…
Superflot julekort! Jeg er imponeret over at det er dit første!

Ved du hvor mange kort man kan deltage med?

Det lyder spændende med hus arbejdet..
Kirsten sagde…
Jeg ved ikke om der er nogen begrænsninger, mht. LO'er som det jo plejer at være, har jeg set nogle få der uploader 2 stk., men jeg har lige skrevet og spurgt, skal nok melde tilbage så snart jeg ved noget :-D
10na sagde…
Jamen Kirsten, du er jo også kortmager - det ser SÅ fint ud. Bare tænk LO i mini format og billederne er stempler eller andet pynt. Keep up the good work. Vi ses snart. Kh 10na
Annette / aka sagde…
Jeg troede lige jeg var gået forkert....
Utroligt flot, og meget "julet" julekort. Bare så flot, at det forpligter dig til at lave flere.

Og så er det godt at høre at alle jeres projekter skrider fremad. God fornøjelse- fortsat.
Margit sagde…
ALTSÅ!!!... hvorfor har du ikke lavet kort før????
Du klarer det jo KNALD-HAMRENDE PROFF...
Et rigtig kært julet julekort (ja, det skal det vel også være ;o/ ...)Det lyder godt nok dejligt med den handymand du har til at vimse rundt om dig... Det bliver spændende om vi må se billeder ved indvielsen... ;o)
Og så MÅ du da igang med flere julekort!!
Det er så smukt et julekort, utroligt at det er første gang... lav du nogle flere af dem.

God arbejdslyst videre frem :-)
Anne Bente sagde…
wawww kirsten, hvor er det et flot kort, du er da en kortpige også

knuss

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......