En tur i parken.....

September måneds skitse er klar over på Crafty Sketches og her er min fortolkning af den.

Billederne er fra en af vores mange dejlige tur i Vognsbøl Parken, som ligger 5 minutters gang fra hvor vi bor (lidt endnu). Papiret er fra serien A Walk In The Park fra Echo Park. Jeg købte serien hos Gitte fra Hobbyboden, da vi var på tur til Samsø.

Lidt forskelligt pynt og bordere

For god ordens skyld vil jeg også vise månedens skitse.

I dag har vi købt det nye køkken til huset, hvidevarerne er også bestilt, og vi har fået grønt lys til at begynde at lægge klinkegulvet i morgen. Det bliver dejligt at komme i gang nu, - tiden går jo....

Kommentarer

10na sagde…
Super flot LO, kender jo godt vognsbølparken ;o) God arbejdslyst i det nye hus, glæder mig til at høre mere. kh 10na
Annette / aka sagde…
Flot layout igen. Og så fint pyntet. De blomster er bare så fine i farven. Og så er jeg vild med de bling-swirls.
Jeg kender ikke den park - men titlen er jo bare lige i øjet.

Fortsat god arbejdsferie. Det må være så dejligt. Og fint vejr til den salgs. hihi.
Mon ikke du fotograferer undervejs - måske til et album !!
Hvor er det smukt... farver og billeder går op i en højere enhed her. Lækker skitse også
Dorit sagde…
Kan godt se, der kommer nogle lækre LO'er ud af de skitser.
Rigtig skønne dyr-billeder, det må da være rart at have sådan en park i nærheden (indtil videre), så man kan følge årets gang i naturen.
Lækre detaljer med swirlsen, blonder og krusedullerne på billedkanterne, kan godt li' "skyggevirkningen", som vist er duppet igennem noget punchinella !
Ej, hvor lækkert med den nye indretning, køkken osv., det er ligesom at skulle indrette sit eget værelse, da man var yngre...
Anja Døj Jensen sagde…
Så flot, me like.
God weekend.

Mvh Anja j
Pia sagde…
så lækker skitse og din tolkning er så super flot.Du må have en god weekend, jeg skal til scrap.n dream i Tåstrup sammen med min datter hele lørdagen, så det bliver rigtig hyggeligt
Tak for dine søde ord... har lagt et link til juletræ's skabelonen på min blog.

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......