Sandskulpturer

Jeg kan se, at der er flere der i løbet af sommeren har set nogle af de fantastiske sandskulpturer der bliver lavet rundt i landet. Det gav mig lyst til at vise et af de LO'er jeg har lavet i min ferie. Billederne er fra Søndervig og er taget forrige år.

Det er sjældent at jeg laver så enkle LO'er som dette, jeg fandt dette gamle stykke "beach" papir i gemmerne, som jeg synes passer godt til skulpturerne.

...et close-up af den enkle pynt
Jeg har faktisk fået scrappet en del i denne sommerferie, det var været skønt at kunne bruge så meget tid på det. I år har vi ikke lavet det helt store, og alligevel synes jeg vi har nået meget. Vi har været nede hos min svigermor i Flensborg et par dage og "nurse" om hende og bl.a. holdt hendes fødselsdag. Vi har "nurset" om Cæsar, som pludselig fik hjerte-lungeproblemer, hvilket har krævet mest mulig ro i en periode. Han har det heldigvis meget bedre nu, og dyrlægen var godt tilfreds i går, da vi var til kontrol - så gør det ikke så meget, at campingferien til Belgien blev valgt fra :-D. Vi har været i sommerhuset nogle dage og ellers haft besøg af Claus af 2 omgange. I denne omgang læser han til den årlige august eksamen - et træls tidspunkt at skulle til eksamen på, men sådan er det i hans uddannelse ;-)

Jeg skal lige på arbejde en enkelt uge, og har så endnu en uges ferie.
Det er dejligt at tænke på :-D

Rigtig god week-end
og god arbejdslyst til alle Jer hvis ferie slutter nu :-D

Kommentarer

Dorit sagde…
Flot LO i gode farver. Kan slet ikke forstå, hvordan man kan lave så flotte sandfigurer, hvordan mon de holder, er det limet sammen eller ... ?
Annette / aka sagde…
Selv med det du kalder et enkelt lo, er der jo en del flotte detaljer.
Og det er da bare så smukt. Og papir og farver passer jo bare.
Jeg tror, vi skal til Søndervig og se sandskulpturer engang. Hvor ser det spændende ud.
Pia sagde…
wow fantastisk layout og sikke flotte billeder, sikke en oplevelse at se dem IRL.
Margit sagde…
WAUWWW... det var da lige en omgang inspiration til mine billeder fra Hundested...
De her skulpturer er godt nok super flotte. I H. var der jo kun én skulptur.
Fedt LO... og så mange detaljer...
Godt det går fremad med Cæsar...
og god ny uge (inden lidt mere ferie) =0)
Kreateten sagde…
Hold da op Kirsten! Modigt valgt af baggrundspapir, resultatet er virkelig godt! Måske jeg skulle prøve om det der græs papir jeg har på lager rent faktisk kan bruges?.... :-)

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......