Det smukke hjørne

Så er det halve af august allerede gået, og det er den 15. august, det betyder også at det er tid til at vise det nyeste LO, hvor jeg har brugt en sketch fra Stuck?!

Jeg har tidligere scrappet et billede af det smukke hjørne i Eguisheim, dette her er dog taget tættere på og er uden mand og hund ;-D
Jeg valgte at bruge papir fra Riddersholm design denne gang, da jeg synes farverne i Pink vintage serien er rigtig gode til farverne i billedet. - Og så gør det jo heller ikke noget, at scrappere i andre dele af verden kan se, at man faktisk kan få noget super lækkert DANSK papir, som er rigtig dejligt at arbejde med.
;-D

... her er et close-up
.... og her er et mere ;-D
Idag har vi været en tur nede og se Skovlegepladsen på Fanø, det var sjovt at se hvor meget der er sket dernede siden Jannie var med til at lave den for nogle år siden. Vejret var fantastisk på Fanø i dag, håber I andre har nydt det rundt omkring i det ganske danske land ;-D


Kommentarer

Dorit sagde…
Eeejjj, flot, så det godt lige ovre på Stuck! Det ser fedt ud med de rulledimse-afslutninger.
Ha' det godt på Fanø, her er bare gråvejr, men egentlig lunt nok.
Unknown sagde…
Super flot Layout.. er vild med farvekombinationen du har valgt... titelbogstaverne er så flotte til siden.. desuden har Dorit ret, rulledimse-afslutningen er så skøn en detalje... super flot alt sammen!
Karina Beck sagde…
Smukt harmonisk layout.
Pia sagde…
Woooow Kirsten hvor er det et smukt layout, lækre farver og dekoretioner, smukt smukt.
knus Pia
Netti sagde…
Hvor er det virkelig et lækkert layout du har lavet. Sjovt da jeg så billedet sys jeg, jeg havde set det før..men du har jo så også scrappet et lignende :)
Jeg er vild med farverne - skønt lavet.
Annette / aka sagde…
Åååhh, hvor er det bare flot. Sikke lækre farvesammensætninger.
Og de rulledimser....fedt.
Charlotte sagde…
Det er et smukt hjørne! Og et super smukt LO. Nydelige farver og flotte ark - ja, vi kan også her i DK mht. papir. Kan rigtig, rigtig godt li rullerne du har lavet - en god ide - og det ser bare så smukt ud.
Rigtig god ny uge til dig.
Margit sagde…
WAUWWW... igen...
Super fede farver som er SÅ flotte til billedet...fra den skønneste, smukkeste by i Alsace... ;o)
SÅ mange smarte og fikse detaljer du har med... de der ruller har jeg set før hos dig, men totalt glemt dem igen... ;o)... og de er bare PERFEKTE...
Hav en god ny uge...
Benita sagde…
Hold da op det er flot dit layout. Fede farver og lækre detaljer.

Kender du en der har været med til at lave den fantastiske legeplads på fanø? Du må meget gerne takke mange mange gange. Vi er storbrugere af den hver gang vi er på fanø!
Kreateten sagde…
Hvor er det et smukt LO du har lavet! Så mange finde detaljer - er helt vild med de rullede kanter ved overskriften!

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......