Opdatering.....

Ja, bloggen kunne vel efterhånden godt trænge til en opdatering. ;-)

Idag har jeg sendt mit bud på Ibens 7. udfordring af sted.
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal mene om resultatet,
men jeg må sige, at jeg virkelig er blevet udfordret, og det er vel det vigtigste :-)
Hvordan går det for Jer andre, - har I fået lavet opgaven?

Så er vores ferie overstået :-/
Den gik jo desværre ikke som planlagt.
Et par dage før vi skulle afsted fik gemalen en kæmpe forbrænding
i den ene håndflade,
det medførte forbud mod at bruge den alt for meget.
Men jeg kom da til Convention i Ryslinge,
som jo - som altid - var en super dejlig oplevelse :-)

Vi havde været lidt i tvivl om, hvad vi skulle i ferien,
nu hvor Bernd ikke kunne bruge hånden så meget,
men at vi ikke kom på camping gav helt sig selv.
På vej hjem fra Ryslinge holdt vi ind på en rasteplads, hvilket resulterede i,
at vi fik kørt et sidespejl af bilen af en lastbil, som absolut skulle "møve" sig ind,
hvor der ikke var plads nok.
Surt show....

Uden sidespejl på bilen, - ingen campingspejle....,
så camping bye..bye....

Godt så.... Vi kunne jo altid tage op i sommerhuset
eller tage på nogen dejlige endagsture...
Men bilen skulle jo også på værksted, heldigvis blev vi tilbudt en lånebil,
da reparationen ville tage ca. en uge af hensyn til lakering m.v.

Men.... Man må ikke have hund med i firmaets lånebiler,
....så sommerhus bye... bye...

For at gøre en lang historie kort, så har vi tullet rundt herhjemme
(hvilket i sig selv er slemt for en oplevelsessyg én som mig,
der har scrappehjerne,
og helst skal have taget nogen scrap-egnede billeder... HI-HI...)
det meste af tiden,
og været oppe i sommerhuset de sidste dage.
Vejret var jo super skønt de sidste dage af ferien,
så der har været vældig gang i brændekløveren.
Det positive er, at jeg har fået scrappet en masse,
men det er ikke noget jeg kan fortælle noget om/vise her p.t. hmmm.... ;-)

Da jeg mødte på arbejde i mandags fik jeg, som det allerførste at vide,
at min leder har sagt sin stilling op, og der var indkaldt til krisemøde i lægesekretærgruppen.
Næste morgen sagde endnu en af mine kolleger op
(hun er den 9. der har sagt op indenfor 4 måneder !!!!),
der udover har vi en kollega, der er langtidssygemeldt pga. stress,
... så hopla, hvor det går.

I morgen er der atter en dag, - og DET bliver en god dag.... ;-)

Kommentarer

Kreateten sagde…
Hold da op sikke en ferie Kirsten!

Håber din mands hånd er ok igen?

Det må da have været lækkert at være i sommerhus i det flotte vejr der har været i bededagsferien!
Annika sagde…
Sikke en ferie - lige før at det bliver godt at komme igang igen - nå ja, og så den start.

Mon du fik nogle gode billeder ud af det, selvom du ikke var så meget rundt? Nogle gange kan de jo åbne ens øjne for hvad der er i nærområdet.
Charlotte sagde…
Jeg ved godt, at det overhovedet ikke har været morsomt, men jeg kunne altså ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet af jeres feriekaos. Åhhh mand - hvor har i været uheldige! (håber Bernds hånd kommer sig hurtigt - og håber i snart får en fint lavet bil retur igen). :-)
Puha - det lyder ret stressende at være ansat i din afdeling med alle de opsigelser! Hos os er der en der netop har sagt op - og vi er kun 4 lægesekretærer i alt, der skal dække vagter alle ugens 7 dage fra kl. 8 til 21. hmmmm!!!

Jeg glæder mig til at se dit bidrag til Multis udfordring. Jeg selv sprang den over faktisk.
Anne Bente sagde…
åhhhh, sikke dog en masse grimme oplevelser,så er det da lækkert at vejret om ikke andet har vist sig fra sin pæne side, mange knus til jer.
Pia sagde…
Sikke dog en masse ikke så rare oplevelser håber virkelig at der kommer mange gode dage nu
Netti sagde…
du får dig ad nogle udfordringer ud over Ibens SQ udfordring. Sikke da noget med jeres ferie og dit arbejde, men godt at du da kon til Ryslinge!
Uha, sikke en ferie!! Det var ellers ikke så lidt i var udsat for.
Hmmm...din arbejdsplads lyder lidt som på min gamle... kollektiv opbrud? Håber i får samlig og styr på hverdagen igen.
SQ...den hopper jeg over, jeg nåede aldrig at få taget alle de billeder, men så glæder jeg mig til at se jer andres.
God bedring til husbonden - og pøj pøj med alt det andet ;-)
Unknown sagde…
Sikke en ferie du har haft, men godt I fik nogle gode dage i sommerhuset. Håber Bernd's hånd er ved at være okay.
Jeg er virkelig spændt på at se dit bidrag til SQ opg.7. Jeg deltager ikke i denne opg. da jeg ikke fik taget billeder.
Dorit sagde…
Er lige kommet hjem fra sommerhuset og sikken et ferievejr, det har bare været så lækkert, vi sad faktisk ude det meste af tiden.
Det værste er, at jeg glemte ált mit scrap derovre, og også mit bidrag til 7. opgave... heldigvis havde jeg fået taget et billede af det, men der er en lille fejl, som jeg skulle have udbedret når jeg kom hjem... den er der så endnu på det jeg har uploaded.
Håber Bernts hånd har det OK igen.
Nå, men nu skal jeg til at pakke til Scrapevent, skal allerede af sted i morgen kl. 09.30 og i aften skal vi til Odense og se Ørknens Synder... eller var det Sønner, ha-ha det blir sjovt.

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......