Brev fra Kap Verde

I dag kom der endnu et brev fra min sponsordatter på Kap Verde.I brevet takker familien bl.a. for de julegaver jeg sendte til dem,
og for den pengegave som jeg giver dem hvert halve år.
Der var vedlagt en liste over, hvad familien havde brugt pengegaven til,og så bliver det altså lige pludselig meget synligt,
hvor meget sådan en familie har brug for hjælp.
Joselene selv fik et par trusser og en bluse,
resten af beløbet blev brugt på fødevarer;
en hel sæk ris, ærter og tun på dåse, juice, kiks m.v.
Det fortæller mig, at familien har svært ved at skaffe til de daglige måltider.Så må jeg indrømme, at jeg bliver ekstra glad for,
at jeg har valgt at være sponsor for pigen.

Jeg har lige lavet dette layout med Cæsar.
Han har 4 pinde og en bold i munden på én gang,
mindre kan helst ikke gøre det :-)

Materialer: Karton fra Bazzill, bogstaverne er standset ud på big shot'ten,
3 knapper + bomuldssnor, brun zig writer, - resten af materialerne er fra
Cloud9's hundeserie.

Mange tak fordi du kiggede indenfor......

Kommentarer

Charlotte sagde…
Der er meget at gabe over, ja! hehe. Sjovt billede og super herligt LO. Skønne farver du har brugt.
Hvor er det bare godt at høre om "din familie" i Cap Verde. Godt at kunne hjælpe på den måde. Jeg selv har haft en lille pige fra Indien og var bare så glad for at hjælpe hende.

Og sikke lækre ting du købte til convention! Øjjjj manner - så meget lækkert papir du nu kan bruge af. Hyg dig med dine nye scrappesager.

Fortsat god dag til dig.
Cowgirl sagde…
Wau et godt hunde-LO - flotte bogstaver og skønne farver - super
Ragna sagde…
Sikke nogen skønne hundepapirer du har brugt. Jeg er vild med de der cirkler med kødben i. Skal da love for, at han kan gabe op hi hi.
Kreateten sagde…
Fedt fedt fedt LO med Cæsar! Er selv helt pjattet med det papir!
Er også helt vild med måden du har lavet og sat overskriften på, det giver en god bevægelse i Lo'et (kan man sige det?"bevægelse"?)

Tror det var det billede du viste mig af ham til convention i Ejsing?
Netti sagde…
Vi har et sponsorbarn i Togo og det er så sødt når vi får en regning for de ekstra penge vi sender at til sidste står der 10 franc silk :o)
Superlækkert layout du har lavet. Jeg er helt vild med din overskrift - hvor er den kreativ. Og sikke da et godt billed!!
Dorit sagde…
Ja, LO med det billede har jeg jo ventet længe på, hi-hi. Det er et herligt billede ! Kan se du har brugt noget af det vi lærte hos Susanne.
Overvejer at få et sponsorbarn, skal bare lige tage mig sammen. Det er en rigtig god måde at hjælpe de fattige ude i verden.
Jette W sagde…
Ja, det er dejligt at høre at de bliver givet til noget godt.
Det var et dejligt LO du har fået lavet. Overskriften hvad har du lavet den med?
Super LO.
Pia sagde…
Det er rart at høre at hjælpen kommer det rette sted hen.
Super flot lo hvor papir passer perfekt til billedet, supert
Unknown sagde…
Super flot layout, med en masse flotte detaljer. SKØNT billede.
Det må være dejlig at få et brev så man ved at man er med til at gøre en forskel for et menneske, i hvis liv, ikke alting er en selvfølge.
Anonym sagde…
Ja, det var mycket att gapa över, men en härlig LO.
helt utroligt roligt (morsomt) att titta in på danske sider.

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......