Dejlig Convention i Ryslinge

I går var jeg til min 6. convention i Ryslinge/Gislev.
Det var som sædvanlig en rigtig dejlig dag.

Min søde mand kørte mig til Ryslinge, så vi kørte hjemmefra kl. 08.00,
- så jeg lige kunne nå at få en kop kaffe, før det gik løs.

Jeg kommer jo altid alene til sådan nogen arrangementer,
så det er altid spændende hvem jeg kommer til at sidde sammen med.
Jeg satte mig ved et tomt bord,
og umiddelbart efter stødte et par super søde damer, Helga og Marianne, til.
Et øjeblik efter satte Maria (Ludovika) og hende mor sig,
og lidt senere kom Annika og Scrappers til.
Det var super hyggeligt at sidde sammen med Jer :-)
Jeg var på et enkelt kursus denne gang:
Grafisk design og scrapbooking med Susanne Meltesen
Jeg fik meget ud af kurset,
der er i hvert fald noget ting jeg IKKE vil gøre fremover når jeg scrapper :-D

Som sædvanlig købte jeg aaaalt for meget,
men jeg kunne snildt have brugt mange flere penge, hvis jeg havde givet mig selv lov :-/

Der var 2 "must have" ting, som jeg skyndte mig at købe:

Ugle-stempel (købt hos Scrapbook Fun) og tuborg-klamme die (købt hos Scrap Is Fun)

De 2 chipboard bogstaver købte jeg hos Orion Design,
pakken med journaling stickers er købt hos Multiscrap,
crispybåndet købte jeg hos Anettes Papir og Stil,
templaten til at sy efter er købt hos Scrapbook Fun og
tommestokbåndet, båndet med poterne,
pote-brads samt kødbensbrads er købt hos
http://www.landstoken.se/.
De havde faktisk en del lidt specielle ting, synes jeg.
Hos dem købte jeg iøvrigt også cat eye's sværter til en god pris.

Papirserien her er fra Bo Bunny og er købt hos Scrap Is Fun.

Papiret her er også købt hos Scrap Is fun.

Unik Hobby havde fået papir hjem fra Dream Street Papers, og jeg købte 3 serier derfra, ovenfor her er det Nostalgic - serien,

her er det Art Nouveau -serien,

og sidst, men ikke mindst, Hugs- serien. Den synes jeg altså er ret cool :-)

Lige før lukketid, smuttede jeg lige over til Scrap Is fun og købte de her 2 ark.

Mini-albummet vandt jeg på indgangsnummeret,
resten af tingene på dette billede er sponsorgaver, det er noget fine og brugbare ting vi fik.

Jeg blev glædeligt overrasket over chipboard bogstavet. Meningen var,
at det skulle pyntes og indgå i en af konkurrencerne,
men jeg fik ikke snøvlet mig sammen til at deltage :-D
Men tænk, at de havde siddet og pakket kuverterne, og lagt et personligt bogstav i,
det synes jeg sørme er fornemt.

Kl. 19.00 var det så tid til at køre mod Esbjerg.

Jeg tænkte, at jeg ville stille mig udenfor og nyde den dejlige aftenluft, og hvad skuer mit øje? Jeg kunne se fra trappen, at manden var ved at lufte hund ovre i Skulpturparken.

- Og jeg siger Jer, at den blev luftet.... Det tog godt nok laaaang tid.

Jeg havde vinket farvel til rigtig mange af Jer, før han kom. Men bedre sent end aldrig. :-D

Ca. kl. 20.45 var vi hjemme efter en rigtig dejlig dag i det fynske.

Jeg glæder mig til at se mange af Jer til oktober.

Kommentarer

Mutte sagde…
Hold da op hvor fik de shoppet igennem, det er nogle lækre ting du fik købt. Det lyder til at du havde en rigtig dejlig dag.
Unknown sagde…
Ej hvor fik du købt mange dejlige ting. Det er bare super skønt at kunne gå rundt til alle de butikker og røre ved deres ting.
Jeg regner også med at troppe op til oktober.
Netti sagde…
Det lyder da som om du har haft en vild dejlig tur til Ryslinge..godt at læse :o)
Sikke lækre ting du har købt :o)
Anne Thormose sagde…
Der er godt nok kommet masser af scrapsager med hjem, lækkert. ;o)Dejligt at du tager med, selvom om du ikke følges med nogen.
Majer sagde…
Sikke nogle dejlige ting du fik købt derovre. Jeg fik da også køb Art Nouveau papiret. Det er jo totalt fedt!!
Jette W sagde…
Nogle dejlig ting du har fået købt, jeg var der også, men fik ikke hilst på dig, det håber jeg at jeg gør til efteråret.
Sarah sagde…
Sikke mange super lækre ting du har købt.
God fornøjelse med det hele...

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......