Så er julegaverne købt :-)

8. dage til Jul

JUBIII... så er jeg færdig med at købe julegaver..... Det er SKØØØNT.....
Jeg er næsten sikker på, at dem jeg har købt falder i modtagernes smag :-)

I kalenderpakken i dag fik jeg


disse julekugler. Det er ikke nogen jeg har set før, så det var jo en overraskelse.
Jeg elsker overraskelser...:-)

Tusind tak for dem, Charlotte, dem er jeg rigtig glad for, - de er super søde....:-)

Fortsat rigtig god dag til Jer alle....
- og tak fordi I kiggede indenfor....
(husk RAK/TVH'en)

Kommentarer

Betina Olesen sagde…
Det må være skønt både at have julgaver og jultræ på plads, uhhh hvor ville jeg nske at det var mig ;-)

Flotte ting du får i kalenderpakke af hende charlotte.

Hygge fra Betina
Ragna sagde…
Sådan nogen har jeg heller ikke set før. Men de er rigtigt søde. Hvor er det dejligt, at du får minimeret julestresset betydeligt i disse dage.
Pia sagde…
Jeg skal ud i morgen med min datter og købe de sidste gaver. Hvor er det lækre ting du får i pakkekalenderen og det må være dejligt at være næsten juleklar.
Unknown sagde…
Skal nok huske din RAK. Dejligt, at det hele er på plads :) Det har vi også - nu skal der bare arbejdes og lade roen falde over os.

KH Heidi
Charlotte sagde…
Selv tak Kirsten. Jeg er glad for du kan bruge julekuglerne. Og ja, de er rigtigt søde. Tror de er fra Paperbliss eller sådan noget lignende. :-)

Dejligt når julegaverne er købt og roen kan indfinde sig.

Rigtig glædelig 3. søndag i advent. Og det var hyggeligt at være din lille julenisse :-)
Anne Bente sagde…
åhhh så heldig at have julegavernne i hus, mennn jeg mangle rkun et par stykker nu, så det skal nok gå :)

super flotte kalendergaver :)
Hvor må det være dejligt at være færdig med julegaveindkøbene..jeg mangler dog et par stykker. Til gengæld har jeg så bagt småkager og lavet dekorationer, så de projekter er da i hus! Altså de julekugler du har fået i pakkekalenderen er VILD flotte...har heller aldrig set dem før..desværre ;-)
Anonym sagde…
beautiful work!!

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......