Glædelig Lillejuleaften

1 dag til Jul

Ja, så er det lige før.......
I dag har jeg haft travlt.
Vi har fået købt de sidste madvarer, det i sig selv var noget af en opgave.
Vi startede i Bilka, måtte videre til Kvickly X-tra over Netto til vores lille lokale købmand,
før vi havde hvad vi skulle bruge.

Vi har jo en tradition i vores familien, hvor vi altid spiser risengrød Lillejuleaften,
og så senere står den på æbleskiver til kaffen (hvis nogen vil have gløgg, så får de det),
vel at mærke alle de æbleskiver man gider klemme ned.
Og der går mange til, når både Bernd og Claus er hjemme HA-HA....
De senere år har jeg købt æbleskiverne,
det er jo et kæmpe arbejde hvis man skal bage dem selv, når der skal SÅ mange til..... :-/
Men i år er der ingen vej udenom, - jeg var for sent ud mht. at købe dem...... ØV.

- Og hvad kan man så lære at det her....???
Jeps, jeg ved det.... At starte noget før til næste år. :-/

Idag kommer der ikke billede på bloggen af min kalendergave.
Der har ikke været ro på til at få den fotograferet, men jeg kan da fortælle,
at jeg fik nogen super lækre rub-ons og lidt blomster af Annika, tusind tak !!
I morgen skal jeg på arbejde fra 07 - 15, jeg slap da heldigvis for aftenvagten, -
der var én der var så sød at tage den frivilligt. :-)

Fortsat Glædelig Lillejuleaften til Jer alle....:-)

Kommentarer

Charlotte Ravn sagde…
Ja man skal være hutig ude, når man skal handle til jul! Vi kunne kun få mini æbleskiver i Bilka i fredags, men de smagte nu udemærket. Jeg kan ikke selv bage æbleskiver mere, for min gamle æbleskivepande du'r ikke til induktion (og det er jeg slet ikke ked af hihi) Det lyder som om i rigtig hygger jer, det er så dejligt, når ens voksne børn, stadig har tid til deres "gamle" mor ikke? Glædelig jul til dig og dine!
Unknown sagde…
En aften vagt juleaften er rigtig surt, dejlig for dig at der var en der tog den. Sidste år var jeg på job juleaften, men i år har jeg fri skønt.
Ønsker dig din familie glædelig jul
Pia sagde…
Ja det er med at være ude i tide, jeg måtte også flere steder for at handle, vi har hold lillejuleaften og skal også holde julefrokost for hele familien, så der var ting der først kunne købes i dag. Det må være lidt surt med vagt når vi andre har fri.
Glædelig jul til dig og din familie

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......