Julefrokost-aften

17 dage til Jul

Min søde kalenderpakke-nisse har sørget for, at jeg har fået

disse herlige ting i dag :-)

I pakken var der 2 stempeltryk
og dette lille clearstamp med stregkoder og teksten "Inspire".
Jeg er SUPER glad for pakken, og skal helt sikkert nok få brugt de dejlige ting :-)
1000 tak, Kirsten :-)

Idag er der ikke sket det helt vilde.
Jeg er næsten lige kommet hjem fra aftenvagt,
der har været ufattelig meget drøn på i aften.
Det er mega tydeligt, at det er julefrokost aften, hvor folk
har det med at komme til skade enten på den ene eller anden måde.

Nu venter 4 fridag forude, og jeg glæææææder mig........ :-)

Tak fordi du kiggede indenfor :-)

Kommentarer

Charlotte sagde…
Sikke en fin scrappepakke du har fået. Det der clearstamp er bare cool! :-)
Jeg kan godt forestille mig at man har ekstra travlt på en skadestue her i julemåneden. Men så går tiden også hurtigt når man er på job ;-)

Rigtig god 8. december til dig.
Anne Bente sagde…
lækre ting og sager du der har fået.

ja jeg kan lige forestille mig at folk vælter mere rundt når der er julefrokoster, men så blir i jo ikke arbjdsløse hehe.nej det er bestemt ikke godt, men det er som om folk tager hovedet under armen når der er julefrokost.

ha en god dag :)
Pia sagde…
Hvor er det en flot jule header du har fået, så flot med lysene og kalenderlyset der brænder.Du må hygge dig med dine fridage

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......