Cybercrop

I dag vil jeg gerne viser mit bidrag til Cybercroppet på Scrapsisters. Jeg har kun deltaget i en enkelt af udfordringerne, og det er der kommet dette layout ud af.


Billedet af B. er taget i Vejers. Vi synes det er helt fantastisk dejligt at gå en tur på Vejers strand, uanset vind og vejr. 

Til udfordringen har jeg først brugt min hønsenet template og duppet med en blå sværte, derefter har jeg mistet med gult og på nogle af kanterne er brugt punchinella og sværte.
Papirserien er Marjolaine fra BG.


Jeg har brugt lidt gaze og lidt Prima tape af ældre dato, et par filtcirkler, en knap og lidt grønt bomuldssnor. Under dew drops'ne har jeg en lille hvid rub-on, den lille "My friend"-firkant er fra en pakke pynt fra Marjolaine serien. De brune dråber er acrylfarve fortyndet med vand.

Vi har haft en dejlig weekend. Claus og Maja har været hjemme siden torsdag, så familien var samlet til en hyggelig aften og god mad i fredags, og i dag har Nicoline været her nogle timer uden sine forældre. Vi havde hende med en tur ned på legepladsen, hvilket var en stor succes. Selvom hun kun er 8 måneder var det tydeligt at hun nød det og var ét stort smil det meste af tiden. Jeg tror vi fik nogle brugbare billeder til et par layouts.

Det er ikke så mange layouts jeg får lavet lige p.t. - jeg laver ret så tidskrævende hemmeligheder, nogen få af Jer har set hvad jeg har gang i, men jeg afslører først hvad det er efter Jul ;-D

Nu skal vi lige have overstået den næste arbejdsuge, og så er jeg blevet sendt på en uges afspadsering, så jeg kan få afviklet lidt af alt det jeg har til gode. Det glæder jeg mig meget til.

I må have en rigtig god ny uge :-)

Kommentarer

Karina Beck sagde…
Kanon flot layout i dejlige farver.!
Tillykke med at du vandt ; )

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......