Crafty Sketches - Graffiti

I kan lige nå det, hvis I har lyst til at være med på denne skitse ovre hos Crafty Sketches, der er nemlig kun 4 dage til deadline.


Jeg har lavet dette layout ud fra skitsen:


Jeg har valgt at bruge et stort og et lille billede i stedet for de 4 små, som skitsen lagde op til, og alle materialer er ældre ting fra gemmerne, - skønt at få brugt noget af det gamle stash.

Billederne er taget i en lille skov her i Esbjerg, der egentlig hedder Kjersing skov, men som i daglig tale både kaldes "den hemmelige skov" og "den glemte skov". Der går en lille tunnel under jernbanen, hvor nogle unge mennesker har hygget sig med at lave lidt graffiti. Jeg tog billederne en dag vi var ude at gå tur med Cæsar, jeg syntes det var lidt sjovt med graffiti i skoven, det er vi ikke så vant til at se her i området ;-)


Her kan man se lidt af pynten på tæt hold

Jeg havde jo ferie i sidste uge, hvor vi var i sommerhus, og lørdag var jeg i Billund, hvor billundscrapperne have arrangeret en dejlig dag for os 45 der var med. Anjas Hobby fra Sønderborg og ScrapbookFun havde taget deres butikker med, så man kunnet nemt blive fristet ;-)


Her er en lille billedcollage fra den dejlige dag.

Rigtig god ny uge til alle :-)

Kommentarer

Annette / aka sagde…
Igen et rigtig flot layout med dine fine sjove detaljer. Og skønne farver.
Egentlig et pudsigt syn med sådan en gang grafitti ude i skoven.

Tak for sidst, det var virkelig en dejlig dag.
Jeg har sat X ved den dag vi snakkede om....HVIS det bliver til noget.
10na sagde…
Tak for sidst Kirsten, hvor er det bare et fedt LO. Jeg har endnu ikke været i den hemmelige skov, kun hørt om den. Men spændende ser det ud. Håber du/I nyder ferien.
Kh 10na
Dorit sagde…
Superflot LO, ser godt ud at graffitifarverne går igen i papirvalget. Graffiti kan være ganske flot, faktisk er det vel en kunstart, men pynter jo ikke lige meget overalt bla. ikke på DSB's toge !
Pilen er sådan lidt graffitiagtig og passer rigtig godt til emnet !

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......