Tiltrængt opdatering + LCTS

Uha, jeg trænger til at få bloggen opdateret. Det er nu ikke fordi scrapperiet har ligget stille, så jeg har da nogle layouts som jeg kan viser, men jeg vælger at tage dem ét af gangen. Layoutet jeg har til jer i dag er en DT-opgave lavet med en skitse fra Let's Capture These Sketches.


Billederne af Nicoline er fra en dag, hvor hun og hendes mor kom forbi til frokost. Hun var rigtig i hopla, og det var første gang vi for alvor oplevede hende pludre og charme og være helt bevidst. Hun var simpelthen SÅ herlig, så vi fik os nogle gode grin og smil.


Nu hvor hendes bodystocking var med masser af stjerner på, syntes jeg der skulle noget stjernepynt på, så jeg lavede nogle stjerner af filt og papir, som matchede til.


Jeg har brugt gaze til et par af "striberne" under billerne. Her har jeg brugt en rest af gazen til denne lille sløjfe.



Her er så skitsen jeg har brugt, det er bestemt en skitse jeg vil hive frem igen. Den er bl.a. fed at bruge, hvis man skal have ryddet lidt ud i nogle af sine rester, som jeg har gjort på layoutet her. Jeg har bl.a. brugt nogle rester af Wisteria-serie fra BasicGrey.

Så er Pinsen næsten gået, det har været nogle rigtig dejlige dage, hvor vi har nydt det gode vejr, og været en del i haven. I går aftes havde vi en skøn grillaften, hvor vi fik indviet vores nye grill sammen med noget familie, hvor vi fik nogle gode bøffer, marinerede schnitzler og pølser med lækkert tilbehør samt god rødvin samt is til dessert.

Det er ingen hemmelighed, at arbejdet har "trukket tænder ud" og tæret MEGET på overskuddet de sidste lange tider. I et forsøg på at udnytte vores tid bedre, er det nu blevet bestemt, at vi alle skal til at have 1 - 2 aftenvagter per uge, - det begynder vi så med i den uge vi går ind. Jeg tvivl på at det rykker ret meget, med den måde vi arbejder på, men vi er nødt til at prøve det af, så nu må vi se hvordan det kommer til at gå.

Det var alt for nu, - nyd den sidste Pinsedag......

Kommentarer

Karina Beck sagde…
Hun er da en lille charmetrold! Lækkert layout.
Håber, at det hjælper på jeres arbejdssituation.
God aften.
Dorit sagde…
Fantastisk lækre billeder af den bette trold, hvor er hun bare allerede vokset.
Smart med at stjernerne går igen i pynten og brugen af rester, den må lige på huskelisten !
- Surt med de der vagter, kender jo godt lidt til vores sekretærproblematik...

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......