Rollespil....

Så har jeg igen internetforbindelse.... SKØØØNT :-D Det er godt nok dejligt :-D

Det er ikke fordi jeg har haft tid til at være kreativ, men jeg vil gerne vise et layout jeg har lavet for nogle uger siden til den nyeste workout ovre på ScrapFIT. Workouten denne gang går ud på, at lave journaling som går rundt om et eller andet på layoutet, det kan være rundt i kanten, rundt om noget pynt eller lign.


Billedet er af min søde mand, hvor han står i sit rollespilskostume. Det er en fast tradition at klubben, som han er leder af, hvert år tager på rollespilskoloni i uge 42. Nu vælter daginstitutionerne sig jo ikke ligefrem i penge, så kostumer og våben bliver lavet efter "de for hånden værende søms princip". Dét at sy kostumer og lave "våben" er en aktivitet som alle i klubben går vældig meget op.

Hjemmelavet pynt
Det går langsomt med at komme i orden i huset, vi har lagt al energien i at få den gamle bolig gjort klar til at den kunne afleveres på ordentlig vis til de nye beboere, det er vi heldigvis færdige med nu, så nu begynder det at gå fremad herhjemme.
Og så var lørdagens Convention et kærkomment afbræk, jeg nød SÅ meget at være ovre og lufte VISA kortet, snakke m.v.
Det var alt for nu..

Kommentarer

Dorit sagde…
Det ser nemlig rigtig godt ud med tekst rundt om billeder mv. på et LO, har flere gange lavet det rundt i kanten. Superflot at teksten passer i rundingen. Fed snor-dimsedut, du har lavet, den ser meget vikingeagtig ud.
Gad vide om jeg kunne få H i sådan et outfit... men sikkert sjovt for store drenge at lege i en hel uge og slå gækken løs !
Mit Visa nød også turen gennem fluesmækkerne, uha det blev dyrere end jeg havde regnet med, men det er jo en del af fornøjelsen v. Conventioner.
Karina Beck sagde…
Kanonlækkert layout! Det ser supergodt ud med teksten rundt om cirklen.
God onsdag.
Anja Døj Jensen sagde…
Så lækkert LO, me like. Dejligt og være på nettet igen man kan jo næsten gå i panik når man ikke kan komme på.

Mvh ANja J
Charlotte sagde…
Hvor blev det bare et FLOT layout. Kan rigtig godt li opsætningen. Og så synes jeg de små bogstaver fra The Nook er så fede og er så anvendelige. Dem har du fået godt udnyttet på dette LO.
Lækker farvesammensætning du er ude i her. Super flot! :0)
Annette / aka sagde…
Jamen hvor er det bare et flot layout.
Flot opsætning, flot skrift og skønne farver.
Og så skal man vist være pædagog for at få ideer til den slags rollespil - og evner til at lave kostumerne. Men jeg er ikke i tvivl om, at det er et hit som underholdning. Hos børn og voksne....
Hyggeligt lige at sige hej på din indkøbsrunde i lørdags.
Hvor er det lækkert... er vild med teksten der går lang billedet. Også så flot med syningen og en skøn opsætning.

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......