Må jeg præsentere....

Jeg har været så super heldig at blive spurgt om jeg vil være gæstedesigner på november måneds-pakken fra Tidbitz In Time, så må jeg præsentere den her.....

Pakken indeholder:

1 Sheet Donna Salazar Calendar Cards
1 12 x 12 October Afternoon Schoolroom Alpha
1 12 x 12 October Afternoon Journal Cards
1 12 x 12 October Afternoon Shape Stickers
9 double-sided October Afternoon Thrift Shop Collection Patterned Papers
2 6 x 12 Grungeboard Sheets
1 6 x 12 October Afternoon Mini Market Alphabet Stickers
6 Zva Creative White Roses
1 Zva Creative Green Pearls
1 Zva Creative Pink Pearls
12 Zva Creative Heavy Silk Flowers
6 Jenni Bowlin Yellow Buttons
12 Jenni Bowlin Mini Butterfly Chipboard Pieces
4 - 1 yard Ribbon / Trim sections
1 bottle Ranger Lemon Yellow Liquid Pearls

Som I kan se får man rigtig meget for pengene.

Noget af det der adskiller Tidbitz In Time månedspakkerne fra mange andre månedspakker er, at den er baseret på at der er noget materiale med, som man kan afprøve forskellige teknikker med, denne gang er der f.eks. en flaske Liquid Pearls fra Ranger med og 2 ark grungeboard, tidligere har der f.eks. været embossingpulver, sværte, glimmermist og stickels så det er bare med at lade kreativiteten få frit løb :-D

Og hvad koster disse herligheder så:
Jeg har fået følgende priser oplyst:

Hvis man binder sig for 12 måneder er prisen:
$ 27.99 + shipping som er $ 10.95 = ca. 210,- kr.
Hvis man binder sig for 6 måneder er prisen:
$ 29.99 + shipping som er $ 10.95 = ca. 220,- kr.
Hvis man binder sig for 3 måneder er prisen:
$ 32.99 + shipping som er $ 10.95 = ca. 236,- kr.

MEN..... har man lyst til blot at prøve med en enkelt pakke er der p.t. mulighed for at få 20 % rabat (skrive kuponkode Tid20 når du tjekker ud ved bestillingen) så prisen på en prøvepakke lander på ca. det sammen, som hvis man binder sig for 12 måneder, altså ca. 210,- kr. inkl. shipping.

Hvis I har nogle spørgsmål til ovenstående så er I velkomne til at skrive til Wendy på wendy@tidbitzintime.com Hun er simpelthen super sød, så I kan trygt skrive til hende.

Jeg kan varmt anbefale denne pakke, og hvis I har lyst til at se hvad jeg har fået ud af de lækre sager så kig forbi de nærmeste dage.

Fortsat god weekend.... :-D

Kommentarer

Netti sagde…
Det ser sørme fristende for nøj den er lækker!! :) Jeg glæder mig til at se hvad du får lavet med den.
Dorit sagde…
Uh, jeg er blevet helt vild med månedspakker, og denne ser jo også meget interessant ud, tror nu jeg må holde mig i skindet og se at få brugt Nook-pakken, før jeg spenderer mere... man kan jo ikke købe mere tid i døgnet, desværre !
Dorthe sagde…
Lækker månedspakke - må da vist se hvad du får lavet med den :-) Tak for sidst! Rigtig hyggelig dag i går - ligesom sidst. Jeg glæder mig da allerede til næste gang *S*
Annette / aka sagde…
Ene lækkerier i en pakke.
Ja, så er vi jo flere der venter på at se, hvad du får lavet .....LOL.
Tusind tak for en dejlig dag igår. Det var superhyggeligt - og meget uproduktivt. Men det andet er jo mindst lige så vigtigt.

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......