StampinUp workshop

Istedet for at holde almindelig scrapdag i går her i Esbjerg, havde vi denne gang valgt at Malene skulle holde SU-workshop.

Her er vi så, os der deltog.
Øverst fra venstre er det Sara, Mona,
Caroline, mig, Vinni,
Helle, Tina og forrest er det Malene

Det eneste vi vidste på forhånd var, at temaet var sommerfugle og at vi skulle arbejde med en masse teknikker. Der blev revet, brugt Gesso, skrevet, stemplet embosset, distresset osv. osv.

- og her er så hvad der kom ud af det. 7 stk. søde sommerfugle ure ;-D

Og lige på falderebet, - her er et billede af os, hvor vi er skøre...... ;-D

Alt i alt havde vi en hyggelig dag, det var helt nyt for mig at arbejde med Gesso, og det er jo herligt at prøve noget nyt :-D

Kommentarer

Betina Olesen sagde…
Hvor ser og lyder det bare til at i har råhygget jer, det er altså fedt at være sammen med andre scrap-tosser... LOL...

Forøvrigt et skønt mdr. LO... kan rigtig godt lide måden da har sat billederne på, de minder faktisk om spillekort... tror altså at jeg skal med på den vogn med mdr.LO'er næste år...
Annette / aka sagde…
Nøøøj, hvor har I hygget jer. Skønt at lære noget nyt - og helst i godt selskab.
PS: Jeg kan bedst lide det sidste foto. LOL.
Dorthe sagde…
Æv... hvis jeg havde vidst det ikke handlede om tuttenuttede stempler havde jeg også tilmeldt mig *G* - Men pyt... jeg kommer bare næste gang! ;) Kan se I hyggede Jer - og sådan skal det være. Vi ses da bare til convention! heheee... (din skyld) griner... - Tak for alle dine søde kommentarer på min blog - dem er jeg rigtig glad for.
Dorthe sagde…
hov... og TAK for billederne - iiiih hvor havde vi det altså sjovt den dag (og Bente HAR bestilt en BigShot)
Margit sagde…
Det ser godt nok ud til at den har stået på andet end scrap ;o) =0)
Men det er så sundt at få rørt lattermusklerne.
God ny uge...

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......