Spændende nyt... ;-D

Der har været stille her på bloggen den seneste tid, - jeg har nemlig haft travlt, -travlt med at lave layouts til en fed sketchudfordringsblog Stuck?!, som jeg netop er blevet designer på :-D For at sige det som det er, så er jeg utrolig stolt af, og beæret over at jeg er blevet tilbudt en plads i det kreative team.

Her er det første layout, som jeg kan offentliggøre.


Et bryllupslayout med mine fantastiske forældre :-D

.... og her er et lille close-up
(papirerne fra dette layout er fra april måneds pakke fra Love2Scrap
og er fra Glitz Designs Vintage-serie)
Jeg glæder mig rigtig meget til at arbejde sammen med det fantastisk team det næste halve år.

Du skulle prøve at kigge forbi her og deltage i nogle af udfordringerne.

Rigtig god og solrig søndag til Jer alle.

Kommentarer

Karina Beck sagde…
Stort tillykke med DT jobbet. Lækkert layout, du har lavet!
Anonym sagde…
Tillykke hvor er det dejligt for dig, kan godt forstå de har valgt dig ;o) du laver de flotteste LO`s med supergode detaljer. Og det er jo altid rart at de er andre end en selv der synes om det man laver.
Held og lykke, jeg glæder mig til at se mere til dig og stuck.
KH 10na
Made By Dorthe sagde…
Hold da op sikke et flot LO, det er sørme velfortjent at du er inviteret med i DT - respekt!!!
Hvordan skal du arbejde de næste dage, jeg har nemlig noget til dig...
Knus fra
Dorthe :)
Margit sagde…
Vildt flot LO... hold da op... og til lykke med DT jobbet. Du er SÅ dygtig og laver mange fantastisk flotte ting... så valget er logisk nok for mig ;o)
Glæder mig til at se flere flotte ting...
Held og lykke...
Caroline sagde…
Hvor cool Kirsten, kæmpe tillykke :-)
Dorit sagde…
Hold da op, jeg blir helt swedt af at kigge på det lækre LO, du har fået banket sammen !! Mange lækre details, det er du blevet hammergod til !! Specielt den blå blonde springer mig lige i øjnene, fed detalje med den. Elsker også de forrevne rustikke kanter !
Jeg har sagt tillykke med DT-hvervet hos Stuck! andetsteds, hi-hi, godt gået og du har fortjent det !!
Sikke et flot billede du har fået på din blog, du ser helt kæk ud, fniiiis !
Bertram sagde…
Tillykke med DT jobbet, kan sagtens forstå valget faldt på dig når jeg ser så lækkert et LO.
Charlotte sagde…
WOW - hvor flot .. både LOet og at du er med i det kreative team hos Stuck. Stort tillykke herfra - det er helt velfortjent!! Glæder mig til at følge dit arbejde med skitserne!
Og hvor er billedet af dine forældre dog flot. Elsker de gamle billeder!!
God torsdag til dig. :0)

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......