Højt at flyve....

Nu er det vist på tide med en opdatering.

Det er ikke blevet til så mange kreative udfoldelser den sidste uges tid. Ganske vist har vi haft ferie de sidste 4 dage, men det har nu ikke været ensbetydende med total afslapning. Først var Claus hjemme nogle dage, og vi fik holdt hans fødselsdag i sidst week-end. Vi havde et par rigtig hyggelige dage sammen med ham, men allerede mandag aften kaldte pligterne i København og han måtte tilbage til studie og job.

Tirsdag kørte vi op i sommerhuset og fortsatte med isoleringsarbejdet af gavlen og den lille væg hen mod havestuen. Vejret var nu ikke det allerbedste, så vi nåede ikke helt det vi havde planlagt, men pyt - det løber jo ingen steder - huset fungerer prima som det er, det roder bare ;-D

Da jeg jo ikke kan prale af at have været specielt kreativ, kan jeg da i det mindste vise et layout som jeg tidligere har lavet til en udfordring.


Billederne er fra vores tur til Tivoli i december 2009. Det var PIV-HAMRENDE koldt den dag, men vovehalsene her skulle alligevel prøve Det Gyldne Tårn flere gange. Ja, jeg skulle ikke nyde noget ... ;-D

Så er det (Inter)National Scrapbooking Dag i morgen, og jeg skal over til Iben og scrappe i hendes butik. Det er længe siden jeg har besøgt butikken, så jeg glæder mig til at se kigge på sagerne, shoppe og scrappe en hel dag i godt selskab.

Rigtig god
(Inter)National Scrapbooking Day
til Jer alle ;-D

Kommentarer

Karina Beck sagde…
Flot layout med mange fine detaljer.
Rigtig god fornøjelse i morgen.
Hvor er det et fedt layout du har lavet med skøn stemning fra Tivoli!!
Masser af skønne detaljer og flotte farver og opsætning også.
Håber snart i får lidt bedre vejr når i er i sommerhuset...så er det nok også lidt bedre her hos mig hehe..;)
God fornøjelse hos Iben, og god weekend,
Knus Jette
Charlotte Ravn sagde…
Sikke et skønt layout med masser af lækre detaljer!
Hyg dig i morgen i Odense!
Dorit sagde…
Jeg skulle dælen dytme heller ikke derop, ved jorden at blive, det tjener os bedst, det er nu mit motto !
Ellers kæmpeflot LO med anderledes detaljer end du plejer at lave, synes du er blevet lidt "rustik" hi-hi !!
Nå, vi ses om ca. 10 timer.
Margit sagde…
Virkelig super flot LO med masser af flotte detaljer... helt vild med din opsætning...
Jeg ventede spændt på at læse om du var blandt dem på bænken ;o)... kan godt forstå du valgte fra... den slags er heller ikke mig!!
Hav en god dag med scrap...
God week-end.

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......