Tagged

Jeg er blevet tagged af Dorit, og skal svare på følgende ting:

Hvad lavede du for 10 år siden?
For 10 år siden arbejdede jeg som lægesekretær på Organkirurgisk afdeling på Esbjerg Centralsygehus, som det hed dengang. Præcis samme afdeling, som jeg vender tilbage til 01.07.2008.

5 ting på to-do listen i dag:
Støvsuge over hele huset.
Begynde på det sidste layout fra ferien på Kos.
Have en lille lur fra ca. 18.30 - 21.00.
Se det jeg kan nå af Nynne, selvom det er en genudsendelse. Hun kan være SÅ pinlig - hende er jeg vild med.
På job kl. 23.00.

Snacks jeg kan lide:
"Sukkerslik" (chokolade er jeg ikke så vild med).
Peanuts.
Ja, faktisk alle former for chips og kage, bare der IKKE er ost i.

Ting jeg ville gøre, hvis jeg var milliardær:
Jeg ville allerførst sige mit job op og starte en scrapbutik her i byen.
Jeg ville betale lånene i vores sommerhus ud.
Jeg ville købe en stor, lækker ejerlejlighed med udsigt over havnen, og ansætte en hushjælp, der kunne tage sig af rengøring og madlavning.
Jeg ville købe en fed ejerlejlighed til begge unger, og sætte lidt eksta penge af til dem, så jeg er helt sikker på de kommer "godt i vej".
Resten af pengene ville jeg bruge på at rejse og opleve den store vide verden.

Steder jeg har boet:
Rinkenæs, for mange år siden, og så ellers kun i Esbjerg, - til gengæld 9 forskellige steder i byen.

Jeg vælger at tagge: Thanni, Anne Bente og Jette.
Håber I gider lege med. ;-)

Fortsat rigtig god dag til alle.......

Kommentarer

FrkScrap sagde…
Hejsa.

Inde på min blog spørger du om, hvor jeg har købt Coca Cola papiret, og så vidt jeg husker er det købt i randers, http://www.anettespapirogstil.dk/

men jeg kan ikke finde det på hendes side. Mærket er EK success.

Og jo ATC kortet med Coca cola har jeg selv lavet. :D

tak for dit kig.

og sikke nogle skønne LO's du har lavet.
Thanni sagde…
Jamen det gider jeg da bestemt ;)..den kommer lige på bloggen lidt senere :D

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......