Glædelig 1. december.....

Det er næsten ikke til at forstå at 2011 snart er gået. Selvom vi nu har taget hul på december, har vi endnu ikke fået pyntet op til Jul, vi hører ikke til dem der går totalt "i selvsving" over Julen her i huset, men jeg er da alligevel lidt spændt på hvordan det kommer til at se ud, nu hvor tingene ikke kan være som de plejer, efter vi er flyttet.

1. december betyder også en ny workout på ScrapFIT. Denne gang går den ud på, at man skal vælge det ord man gerne vil have skal komme til at kendetegne 2012, og det har jeg fået dette layout ud af.

2011 har været et år med extremt meget stress, ikke mindst på arbejdet hvor vi er præget af nedskæringer/ikke genbesættelse af stillinger når folk rejser/manglende syge- og barselsvikarer m.v. Derfor var jeg ikke i tvivl om, hvad mit ord for 2012 skulle være, ja - dvs. jeg var nødt til at bruge 2 ord, nemlig "Mindre stress".

Jeg har brugt noget old gammelt papir fra Sassafras, jeg tror faktisk det er noget jeg i sin tid fik i en månedspakke fra Dreampapers.

- og billedet, ja, det har jeg så scrappet igen-igen, jeg synes nemlig det er det eneste billede jeg har, hvor jeg ikke ser alt for spøjs ud, - jeg opholder mig jo helst bag kameraet. Min søde mand plejer ellers at drille og sige: "Skat, billeder lyver ikke" HA-HA - og det har han jo ret i ;-D ;-D

Nå, men hvis I deltager i workouten ovre på ScrapFIT har I mulighed for at vinde et dejligt kit fra Echo Park, sponsoreret af Paper Lovelies. Det er brand ærgerligt, at de ikke sælger deres månedspakker til kunder udenfor USA, for de er både gode og billige, men sådan er det.

Jeg kommer ikke til at blogge hver dag i december, det har jeg ikke overskud til, men synes jeg alligevel det er super hyggeligt at kigge indenfor hos alle Jer, der er så trofaste at dele ud af jeres dejlige julekreationer og traditioner, så det glæder jeg mig til :-D

Kommentarer

10na sagde…
Skønt LO. Det papir har jeg også haft. Håber nisserne finder sin plads i jeres nye hjem. God weekend
til jer. Kh 10na
Skønt og friskt layout, og med en sigende tittel. Håber det forløber sådan for dig i 2012 :) Tror du har ret ang papiret...det har jeg selv ejet...og højst sansynligt fra en månedspakke, da jeg ikke selv ville købe det hehe....
Rigtig god weekend, måske titter nisserne lidt frem i det nye hus :D
Margit sagde…
Super herligt LO, som jeg synes sender lidt forår ud ... det er måske papirets skyld... ;o) Og det papir kan jeg godt huske... hold da op hvor tiden går!!
Jeg håber din week-end bliver god og afstressende... og syn's godt om dine 2012-ord...
Annette / aka sagde…
Igen har du lavet et smukt layout - og med et godt budskab. Jeg håber du holder dig det for øje.....for det er en barsk hverdag i din arbejdsverden - ingen tvivl om det. Og det er svært at se en bedring i fremtiden. Så det er med selv at huske at sige fra....siger jeg rigtig gammelklogt. For jeg har jo lært det på den barske måde - da det (næsten) var for sent.
Ja, et af problemerne ved en flytning er at julepynten skal have nye pladser. Hihi...man er jo vanemenneske.
God weekend til dig.
Et smukt Lo i friske farver... og din tekst var der da vist mange der skulle lytte til. Håber du også får mindre stress næste år. Lad være at stresse;-) over julepyntningen... der er da lang tid endnu.
God weekend
Karina Beck sagde…
Flot layout i dejlige friske farverOg godt mål for 2012.
God weekend.

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......