International Scrapbooking Day 2010

Havde I en god International Scrapbooking dag i går? - Det havde jeg helt sikkert.

Jeg var, sammen med 25 andre scrappere, til crop hos Multiscrap i Odense. Det var en helt igennem hyggelig dag med gode udfordringer, søde scrappere, shopping, dejlig mad og scrapbingo.

Vi lagde ud med morgenmad kl. 9, og derefter gik det løs med shopping og udfordringer. Senere var der byg-selv-sandwiches, hvor Henrik havde bagt lækket brød til os. I løbet af eftermiddagen var der scrapbingo, og - som sædvanlig (havde jeg nær sagt) vandt jeg intet, så jeg kan ikke ligefrem påstå at jeg har held i spil ;-D

Da det blev kaffetid meddelte Iben, at hun var "kommet til" at bestille brunsviger til os, og ind kom hun med en stor brunsviger, pyntet med marcipan og teksten "International Scrapdag 2010, - uh... den var god, den brunsviger, - og flot var den :-D

På billederne herover ses den flotte brunsviger, Elisabeth og Iben der er ved at gøre klar til scrapbingo, og de sidste 2 billeder er fra et par af bordene i butikken.

Jeg fik shoppet en del, men jeg fik ikke taget billeder af indkøbene før jeg lagde sagerne på plads, så det må I undvære at se. Jeg fik dog bl.a. købt en af de populære sommerfugle-punches og en masse lækkert papir og en del thickers m.v.

Som sædvanlig var det så som så med hvad jeg fik scrappet. Jeg begyndte på måneds-LO'et for marts, men det er noget værre "biks", så det skal pilles fra hinanden og så har jeg bestemt mig for at starte forfra ;-D

Alt i alt så var det en super dag ovre hos Iben, så jeg er helt sikkert klar, hvis hun laver sådan et arrangement igen næste år :-D

Nu har jeg jo haft ferie de sidste dage, så lidt scrap er det da blevet til,

nemlig dette LO til albummet med Cæsar. Jeg har brugt papir fra October Afternoon, - det er et af min yndlingsmærket lige p.t. Jeg synes godt om de friske, klare farver de bruger.

Her er et close-up af noget af pynten.
Og her er et mere.

Nu venter så en ny travl uge, men bedst som man får alle de løse ender, der ligger når man kommer tilbage fra ferie, ud af verden, så venter der en lille Kr. Himmelfartsferie, og det er jo SKØNT at tænke på.

Rigtig god uge til Jer alle,
og tak for Jeres besøg :-D

Kommentarer

Det lyder sørme som en helt igennem perfekt dag :D. Masser af snak, shopperi og knap så megt scrap hihi...kender det godt!
Hvor er det et kanon flot LO af Cæsar!! Skønt foto af vovsen, og det papir og tilbehør du har brugt, matcher super godt!!
Ja, næste uge er med 5 arb.dage...ser allerede nu frem til en forlænget ferie når vi når til KR.Himmelfart.
Ønsker dig en rigtig god uge :)
Majer sagde…
Det lyder da til at have været en hyggelig dag. Jeg fik desværre slet ikke scrappet i går, men har forsøgt at tage revance i dag :-)
Dorit sagde…
Nøj, hvor er det bare hammerflot, det LO, med rigtig fede detaljer... det er lige præcis sådan et flot LO, som man IKKE får lavet andet end derhjemme !
Og så ser Cæsar jo rigtig fræk og legesyg ud, skønt billede af ham !
God beskrivelse af vores scrapdag, det er bare så dejligt at sidde og scrappe (lidt hi-hi) sammen med andre !
Benita sagde…
Super flot layout. Er vild med dine bogstaver - hvor er de fra?
Made By Dorthe sagde…
Hej Kirsten, tak for sidst, det var også rigtig hyggeligt at hilse på dig, og jeg håber da at vi snart finder ud af noget lokalt :-)
Mega flot LO, med nogle rigtig fine detaljer :-)
Hav det rigtig godt.
Knus fra
Dorthe :-)
Margit sagde…
Sikke dejlige billeder... det ser ud til at ha' været en super dag. Hold da op... sikken et flot LO med vovsen... og med masser af lækre detaljer... de der små "papirruller" nederst på siden er ikke set før... de er fine...
Også lækre blomster. Vild med dit papirvalg og opsætning... ja... det hele... ;o)
God (travl) uge...
Charlotte Ravn sagde…
Det lyder som en dejlig dag.
Sikke et skønt LO med Cæsar, han ser fræk ud! Dejlige farver og fine detaljer.

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......