Et lille glimt fra Eguisheim.

Jeg vil lige vise et LO med et par billeder fra vores tur til Alsace sidste sommer.


Billederne er taget i en yndig lille, bitte gade gade i Equisheim, hvor vi boede. Gaden gik en cirkel rundt i byens udkant. Vi tog mange billeder her, så der kommer flere LO'er derfra senere.

Baggrundspapiret jeg har brugt er et ældre stykke fra MME "Bohemia".Blomsterne er fra en dåse Esprit Prima blomster. Jeg må indrømme, at jeg har været ved at få spat af at få knapperne til at sidde fast på dem.
Blomsterne er sådan lidt "plasticagtige",og jeg tror jeg har brugt 4 - 5 forskellige slags lim, men knapperrne bliver ved med at falde af.
Er der nogen der kan anbefale en lim, der holder på den slags blomster?

Ellers skal jeg så småt til at gøre klar til Convention - der er jo kun en uge til nu - og den kan kun gå for langsomt.....

Jeg har lige en ATC-kort deadline, men bagefter håber jeg at der bliver tid til at få lavet et - måske begge LO'er til skitsekonkurrencerne på lørdag.

Vi ses måske om en uge ?
Rigtig god week-end.....

Kommentarer

Dorit sagde…
Du er godt nok kommet stærkt tilbage, det ser jo nydeligt ud med lækker opsætning, og "smallestræde" ser rigtig hyglig ud ! Især bemærker jeg mig de flotte bogstaver i overskriften, som lige nøjagtig matcher skodderne i huset. Er fuglen "indbygget" i baggrundspapiret eller er det et stempel ??
Glæder mig til at se flere LO's dernedefra.
Karina Beck sagde…
Det er et rigtig flot layout. Dejlige farver. Jeg får helt lyst til at rejse.
Vi ses desværre ikke til Conventionen. Jeg har valgt at spare penge til SAM i maj. Man kan jo ikke det hele..
Wow, et smukt og stemningsfyldt LO. Dejligt at du er på banen igen :-) Elsker også gader og bygninger som disse....
Jeg plejer at bruge glue dots fra Creativ Company...
Jep, vi ses i Middelfart. Nu er der kun 1 uge til :-)
Fortsat god weekend.
Anonym sagde…
Hej Kimic, hvor er det dejligt at høre nyt fra dig. Var ved at blive helt nervøs :o)Det er nogle superflotte ting du har fået lavet.
KH 10na
Pia sagde…
Wow hvor er det et flot layout, fine farver og pynt du har brugt og så er det nogle rigtig smukke billeder. jeg kommer desværre heller ikke til convention , øv. Du må have en god søndag.
Betina Olesen sagde…
Dejligt at du er på banen igen... sjovt som man begynder at undrer sig hvis der går for lang tid mellem blogningen ;-)

Sikke et skønt LO, skønne farver og oser af stemning....

jeg bruger også gledots fra Creative memories...

Hygge fra Betina
Netti sagde…
Superflot layout du har lavet. Jeg kan godt forstå at du er glad for de billeder for sikke en hyggelig gade.

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......