Forsinket "Ugens Højdepunkt"

Først kommeer lige mit bidrag til udfordring nr. 11.
Udfordringen gik ud på,
at vi skulle bruge kvistkarton, blondebånd og filt (blomster-filt-borden).
Billedet et ungdomsbillede af min mor.
Hun lever desværre ikke længere,
og jeg har ikke rigtig været klar til at scrappe billeder af hende før nu.
Da vi fik denne opgave blev jeg klar over,
at dette billede bare skulle bruges til den.


Papiret jeg har brugt er fra Dream Street Papers og er købt hos Unik.
Ellers er der som sagt brugt blondebånd og blomster-filtbånd.
"Elisabeth" er lavet på min Xyron og
"In Loving memory" er lavet på computeren.


Vi har været i sommerhus siden fredag middag,
så derfor er "ugens højdepunt" blevet forsinket i denne uge.


Sidste uges højdepunkt var festen
i forbindelse med min brors runde fødselsdag.
Festen blev holdt hjemme hos min bror og svigerinde,

og efter vi havde fået et glas vi på terassen gik vi til bords.
Først fik vi en dejlig fisketallerken
med diverse lækkerier og lun flütes til.
Ved hovedretten må de have skelet til Jan Glæsels kokkerier på grillen,

for den bestod af en dejlig oksesteg, stegt liiige tilpas på grillen.
Dertil fik vi nye kartofler som var vendt i krydderurter
og som derefter havde været en tur i ovnen,

hjemmelavet bearnaisesauce og en lækker salat
(med feta for dem der kunne lide det).

Til dessert havde min niece, Sanne, bagt den lækreste dessertkage,
som blev serveret med friske jordbær og hjemmelavet, rørt is.
Senere fik vi kaffe med chokolade til.
Det var en rigtig hyggelig aften,
men når snakken går og man er i godt selskab går tiden alt for hurtigt.

Desværre fik jeg ikke taget nogen billeder af fødselaren,
for han lider af kameraskræk, i hvert fald hvis han skal stå foran kameraet.

I nat kommer Claus hjem fra Roskilde Festival.
Han har været der siden sidste søndag,
så han trænger garanteret til at komme hjem og få et dejligt bad
og komme i noget rent tøj og få sovet ud.
Det bliver skønt at se ham.

Tak fordi du læste med så langt.... :-)

Kommentarer

Majer sagde…
Åh det er så fint det LO. Dejlige farver og fine detaljer. Flot lavet :-)
Dorit sagde…
Rigtig flot LO i helt andre farver og stil, end du plejer !
Dejligt portræt af din mor... jeg synes der er lidt lighed med dig fra næsen og ned.
Hvis det ikke var fordi jeg lige har siddet og guffet hjemmelavet jordbærtærte, så ville jeg da helt få vand i munden af alle de lækkerier, du har været udsat for hos fødselaren... men jeg er lissom (over)mæt !
Unknown sagde…
Ej, var det dit - det er simpelthen SÅ flot. Uhhh, det lyder ellers rigtig lækkert ;)
Pia sagde…
Rigtig flot lo, skønne farver og fine og mange detaljer
Mia sagde…
Super flot LO skønne farver...er helt vild med overskriften
Betina Olesen sagde…
Hvor er det bare et skønt LO, er vild med papiret fra Dreampapers...mums....
Der ser rigtig godt ude med den bølgende blonde...

Uhhh... det er altså sådan en god ide med ugens højdepunkt.. den må jeg se om jeg ikke kan huske...

Hygge fra Betina
Karina Beck sagde…
Super flot LO, du har lavet af din mor. Bliv endelig ved med at scrappe hende. Jeg har selv den erfaring, at det gør godt på længere sigt...
God sommer til dig ; )

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......