Scrapbook Queen, 8. udfordring

Så fik jeg lavet 8. udfordring til Scrapbook Queen.


Udfordringen gik denne gang ud på, at vi skulle vælge et yndlingsbillede,
vores yndlingsfarve og et yndlingscitat.
Carpe Diem, - grib dagen - , eller sagt på en anden måde,
lev i nuet, det synes jeg er vigtigt at huske.
Yndlingsfarver har jeg flere af, jeg elsker jo blåt, men valget faldt på denne blå/blågrå,
at den lige passede til dette billede, som jeg synes er rigtig godt, er jo bare lækkert.

Billedet er taget på vores ferie helt tilbage i 1988, hvor vi var i Ungarn.
Vi tog en tur ind til Budapest, og besøgte bl.a. Fiskerbastionen,
- et udtrolig smukt bygningsværk.
Jeg er igang med at lave endnu et layout derfra, hvor man kan se hele Fiskerbastionen,
det kommer her på bloggen senere.
- Og Dorit, - Don Juan'en er såmænd bare en 20 år yngre,
is-spisende Bernd ;-) :-)
Læg lige mærke til den kæmpe fotokuffert han altid slæbte rundt på :-)
Det ville jo være en grim ting, at komme til at mangle et objektiv. :-)
Materialerne er en gang "skrab sammen", sådan lige hvad jeg kunne finde,
der passede til denne opgave.
Jeg har lavet en overlay af en helt almindelig transparent,
hvor der er printet med blå tekstfarve,
det er vist det mest specielle ved det her layout. ;-)
Ellers står den igen på arbejde i denne week-end.
Hedigvis er jeg i dagvagt både lørdag og søndag,
der er nemlig 60'er festival her i byen i denne week-end,
så der kunne godt gå hen og blive super travlt i Skadestuen i aften og i nat.
Jeg sad iøvrigt og læste avisen mens jeg spiste min frokost i dag,
- jeg kom til at flække af grin over, at en journalist kaldte vores 60'er festival for
RYNKE ROCK.
Der er en del af kollegerne fra Skadestuen, der er med,
- så det må de høre for på tirsdag, - mandag har jeg nemlig fri. HE-HE...... :-D

Kommentarer

Ragna sagde…
Wauw det LO er flot. Jeg er bare helt vild med de der rubons du selv har lavet. Det må jeg klart prøve en dag.
Pia sagde…
Super flot bidrag 8, ser rigtig godt ud med tekst ude på billedet og dejlige farver
Marianne sagde…
Wow...... denne er fantastisk!!
Dorit sagde…
Hi-hi, er det B... hmmm, var faktisk "derude", hvor jeg troede det kunne være et postkort. Fototaske... vil det sige han (også) er lidt foto-gal !?
Har rost dit LO andetsteds, kan kun være tilfreds med dit farvevalg ! Glæder mig til at se hele bastionen, kender den nemlig ikke.
Majer sagde…
Flot med citaterne på selv billedet....
Anne Bente sagde…
wawwww utrolig flot, lækre farver :)
Virkelig lækkert LO, flot harmoni og supper flot med dine transparenter/rubons... det er hammer godt ud :-).
Unknown sagde…
Super flot bidrag, nogle rigtig skønne farver, og sikke et skønt billede.
Charlotte sagde…
Det er bare så flot, dette LO. Det kiggede jeg på længe, da jeg så alle bidragene til konkurrencen. Billedet er virkelig godt og farverne matcher! Alt sammen helt skønt!! :-) Og de citater på billedet giver lige prikken over i'et. :-)
Charlotte Ravn sagde…
hvor er det bare flot, det ser helt vildt godt ud med det store billede! Skønne farver du har brugt!
Karina Beck sagde…
Lækkert lækkert LO. Gode detaljer på selve fotografiet ; )

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......