Super hyggelig Påske

Så er vi hjemme igen efter nogen super hyggelige dage oppe i sommerhuset.
De første 3 dage stod den på familiehygge, og søndag var vi til fødselsdag på Mors,
så det har bare været nogen rigtig dejlige dage.

Egentligt ville vi være blevet deroppe et par dage mere, men vi valgte at køre hjem
- stille og roligt - i dag, da Bernd havde fået hals- og lungebetændelse
og havde brug for at komme til lægevagten.
- en lidt træls måde at slutte en dejlig Påske på,
- men bare rolig - han overlever :-) :-)

Ja, og så fik vi sne....
Det hører altså ikke hjemme i Påsken, hvis I spørger mig.
Ikke for det, for det har været SÅ smukt med sneen på de høje fyrretræer -
vi fik ca. 8 -10 cm i Vorupør.
Nej, nu vil jeg gerne have rigtig forår.

Faktisk har jeg overgået mig selv, hvad scrap angår.
Jeg havde jo sat ig for, at der SKULLE scrappes lidt, ind imellem hyggen,
og jeg blev færdig med Ibens 6. udfordring. Det er første gang jeg er i så god tid.
Jeg plejer altid at halse afsted dagen før den skal up-loades.
Det er skønt, at jeg ikke behøver tænke på udfordringen før der skal stemmes.

Heldigvis har jeg 2 feriedage endnu, før der venter et par dagvagter.
Dem vil jeg nyde i fulde drag - feriedagene altså ;-)

Kommentarer

Thanni sagde…
Dejligt at du har haft en god påskeferie :)..min er forbi nu og arbejdet kalder imorgen tidlig kl syv...øv øv ;)
Unknown sagde…
God bedring med manden, det var da trist, at skulle ende påsken sådan. Og sikke alt det sne. Jeg venter også på foråret, men kan ikke lade være med, at synes det lidt hyggelig.

:) Heidi
Betina Olesen sagde…
Ajj hvor trælst at blive syg i sin ferie..øv altså...

Åhh...jeg har det ligsom dig med det sne...savner noget forår, spirende varme, træer og blomster...men dog dejligt at fuglene stadig synger for mig om morgenen...

Hygge fra Betina
Kreateten sagde…
Sikke en ærgelig afslutning på hvad der lyder til at have været en hyggelig påske. Jeg ønsker ham manden god bedring!

Da vi pakkede forteltet ned i snestorm ( i nordtyskland) i går morges kl. alt for tidligt, må jeg indrømme at jeg også længtes efter forårets komme!
Anne Bente sagde…
dejligt du har haft en god påske, og god bedring med din mand, så træls.
Jette W sagde…
God bedring med manden
Ja det forår,må snart godt komme.
fuglene tro det er forår. så det må være på vej.
Vi har også fået sne her i dag på falster.
Ragna sagde…
Dejligt at være forud. Og god bedring med manden

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......