En dejlig week-end.....

Det har været en dejlig week-end.
I går sov vi lidt længe. Det gør vi som regel når jeg har haft aftenvagt aftenen før.
Når jeg er hjemme, kl. ca. 23.20,
skal der jo lige drikkes kaffe og sludres, tjekkes mails og diverse fora osv.
før vi får snøvlet os i seng.
Nå, men efter morgen (eller... formiddags-) kaffen... hmmm...
kørte vi en tur til Grindsted og handlede lidt hos Charlotte i Scrapbook Fun.
Hun havde noget papir, som jeg gerne ville have til Ibens udfordring,
og jeg kunne jo se på det hele, at hun ikke ville kunne nå at sende det,
før hun og familien rejser til USA. (heldige asener). :-) :-)
Imens jeg handlede - og ikke mindst snakkede -
fik Cæsar en ordentlig luftetur i området omkring butikken.

Ja, og så var det jo Grandprix-aften.
Det er en tradition at vi holder Grandprix-hygge, og da bl.a. Jannie var her til spisning,
stod menuen på gl.dags flæskesteg med hele "svineriet".
Så vandt Simon Matthew, - han vinder da også alt hvad han kommer i nærheden af... ;-)
- Men jeg tvivler på, at han kan klare sig i det internationale grandprix.
Man kan jo altid diskutere om det er den rigtige der vinder,
- os der var samlede herhjemme, var da heller ikke enige...
Jeg synes helt klart, at Unite og Tree of Life skulle have vundet,
- jeg er sikker på at de ville have henvendt sig til væsentlig flere end Simon Matthew.
- Men smag og behag...

Idag, søndag, har vi endevendt vores stue. Vi er langtfra færdige.
Vi gør det stik modsatte af, hvad mange af Jer andre gør.....

Vi rykker vores computere og mit scrapbord ind i stuen :-) :-)

Vi er nemlig dødtrætte af, at vores stue så godt som altid står tom
(undtagen når vi har gæster - faktisk).
Nu kan vi hygge os i stuen,
uanset om vi vil se TV, scrappe, sidde ved computeren høre musik eller lign....
(eller gøre flere af tingene på én gang).
Der kommer til at gå noget tid endnu, før vi er helt færdige,
- vi har gang i en del projekter p.t. -
men der skal nok komme billeder på bloggen når vi er helt færdige....
Jeg må ind og sortere videre i mine scrapsager,
så der kan komme mere system i dem før de skal holde flyttedag. :-)

Tak fordi I kiggede forbi........

Kommentarer

Dorit sagde…
Go idé af lave et slags al-rum, altså der hvor alle tingene sker, sådan et har vi i en "lille stue", TV og computer, bogreoler, så er der altid pænt i den store. Mit scraprum har jeg ovenpå, og somme tider kan jeg "trække" herren i huset med derop, hvis han f.eks. skal læse avis el.lign.
Har slet ikke fulgt med i grand prix denne gang, så aner ikke, hvad der skulle stemmes om.
Ha' en go' uge !
Unknown sagde…
Jeg glæder mig til at se hvordan i for jer indrettet, ja, man kan godt blive lidt ensom i sit scraprum :-)
Dejlig at høre du har haft en dejlig weekend.
Pia sagde…
Jeg scrapper også ved spisebordet og computer står også i stuen, vi har ellers masser af plads på førstesalen, men Poul(min mand) synes ikke det er hyggeligt hvis jeg hele aftenen sidder på førstesalen.Så vores stue roder tit med mit papir, men skidt vi hygger os og har det rart
Thanni sagde…
Lyder til I har haft en dejlig weekend :)...Vi har osse det hele samlet, jeg tror ikke jeg ville få lavet ret meget hvis jeg skulle sidde alene - selvom jeg da godt kan se det dejlige i at ha' et værelse til alle mine sager, men nej det duer vist ikke ;)
Netti sagde…
Sikke da en spændende dag du har haft. Jeg har aldrig være i Scrapbook Fun så jeg er helt misundelig på dig.
Jeg glæder mig til at se billeder af din stue når den er færdig - jeg sy sdet er en god idé.
Charlotte sagde…
Simon Mathew! Ja, han er en lille charmebøf og han synger godt, men jeg tvivler faktisk også på om han nu kan klare sig på den internationale grand prix scene - vi får se! :-)
Det lyder da spændende med den omrokering i har gang i. Din bemærkning om, at jeres stue stort set er tom, undtaget når i har gæster, slog mig lige i ansigtet. ... her sker der faktisk det samme! Jeg har mit eget kontor, Lasse har sit eget og ungerne er på værelserne. Hmmmm ....

Glæder mig til at se billeder, når i engang er færdige med omflytning og div.

Rigtig god tirsdag til dig, Kirsten!
Ragna sagde…
Synes det er en god ide at flytte i stuen. Vores står også for det meste tom. Vi sidder vedhvert sit bord på kontoret i stedet. Men stuen ville blive alt for rodet, hvis vi skulle være der, Døren ind til kontoret kan jo bare lukkes :-)
Anne Bente sagde…
jeg har også mine scrap sager i stuen, blev træt af at være så usocial oppe på mit værelse, så nu flyder det på klaveret, og vi kan snakke imens jeg scrapper, hvis han da ikke står ude med hovedet nede i vores gamle bil han er ved at lave :)

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......