Det er da næsten for vildt :-)

Så kommer man små-træt hjem fra arbejde og skal lige ind på de forskellige blogge og se, om der skulle være sket noget nyt, og det skal jeg da lige love for, at der er.

Jette har være været så sød at give mig en Best Blog Friend award.

1000 TAK Jette, - den er jeg sørme glad for :-)


Det er sådan, at jeg skal give Best Blog Friend awarden videre til 2. Jeg vil lige tænke lidt over det, før jeg giver den videre.

Og som om det ikke skulle være nok, så har Ragna også været så sød at give mig en Nice Matters Award.

TUSIND TAK, Ragna - jeg skal da lige lover for, at det luner..... :-)

Nu skal jeg så vælge 5 søde scrappere, som awarden skal gives videre til. Det bliver svært, for der er mange der fortjener den. Jeg vil bruge nogle dage til at tænke over hvem, der skal have den, for det er jo en vigtig beslutning af tage :-)

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

Nyt Designteam job....

DT Layout - Sketches With A Twist